16 Şubat 2010 Salı

titanic 2 izle Turkce Dublaj izle Full Full Seyret izle

titanic 2  Dvdrip Sinema Çekimi İndir İzle  Download ,titanic 2  Online İzle ,titanic 2  İndir ,titanic 2  YÜkle ,titanic 2  İzle ,titanic 2  Tek Link İndir ,titanic 2  Rapidshare ,titanic 2  Seyret ,titanic 2  TÜrkÇe Dublaj,titanic 2  DvdRip BRRip CamRip
titanic 2 izle Turkce Dublaj izle Full Full Seyret izle
Tüm zamanların hasılat rekortmeni filmin ikisi geliyor. Bakın ver görün çok şaşıracaksınız.Bende ilk gördüğümde inanamadım ama gerçek TİTANİC 2 geliyor …Aslında efsane olarak tek bir filmde kalabilirdi fakat ikincisini çekmeleri birazda maddi gelir güdülmesindemi kaynaklanıyor olabilir. Fragmanlarında izledğim kadarıyla birazda bilim kurgudan yaralanarak olayları bağlamışlar
titanic 2 Filmini Full izle Full Full Seyret izle
titanic 2  full izle, film izle
titanic 2 izle Turkce Dublaj izle Full Full Seyret izle

etiketler: titanic 2 Filmini Full izle Full Full Seyret izle, titanic 2 izle, titanic 2 Filmi izle, titanic 2 Filmini Full izle, titanic 2 Full izle

17 yorum:

üzeyir topal dedi ki...

bu filmi sabırsızlıkla bekliycem 1 cisi beni çok etkilediydi bakalım 2 de bu kadar etkili olabilcekmi

Adsız dedi ki...

Ne zaman vizyona girecek haberiniz varmı?

Adsız dedi ki...

harika bir fil olacaktır sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel olucak eminimmmm en az 1 kadar güsel olcakk

Adsız dedi ki...

siz bunu seyrededene kadarr oohooo 6 tane var hepsini izledim gemi sonlarda okyanusa batıyor :S

Adsız dedi ki...

bu filmin vizyona girmesini beklicem ve biliyorum şu an tülerim ürpedi muhteşem bişey olacak bu filmde 1 kadar tutulacak

Adsız dedi ki...

keşke rose ölmeseydi rose'suz titanik'in tadı kalmaz (çok gzl bir kadın)

brunettemsema55 dedi ki...

arkadaşlar rose ölmedi lütfen saçmalamayınn jack şuanda genç dimi rosda gnç ve o daha yaşlanacakk evlenecek torunu olacak neden çünkü titanic 1 de filmin başında rose yaşlanmış ede torunuylaydı dimi tvde resmini gördü ve gitti rose ölmedii jack kandırıolar belkidee ama kesin ölmedi arkadaşlarr ....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar rose ölemez çünkü titanic 1 de filmin en başında rose çok yaşlanmıştı dimi torunuyla beraber evdeydi ve evde tvde kendi resmini gördü ve öle giti buda demk oluyorki rose ölemezz..çok seneler sonra rose yaşlanmışda ölmüş ondan bile daha çok senelr sonra jack çıkardıysalar bilemem titanic battıktan kaç sene sonra çıkardılar ona bağlı gerçektenn arkadaşlar..brunettem sema 55

chatroulette dedi ki...

Sema gerçekten iyi yakalamışsın teşekkürler.Belkide rose ölmedi

Adsız dedi ki...

Titanic 2 böyle değil daha yeni izledim dvdsini rose jack falan yok 21.yüzyılda geçiyo film gemi yine buzdağına çarpıyo iğrenç olmus film .

Adsız dedi ki...

Rose öldü beyler Film'in sonunda Rose bir rüya görüyor farkındaysanız ve Jack ile evleniyor sonra Bembayaz bir ışık vuruyor Film bitiyor Yani Rose ölüyor anladınızmı bilmiyorum ama bazı ayrıntıları kaçırmayın...!

Adsız dedi ki...

aslında TİTANİK 2 çıktı ama alt yazılı türkçe hemde ben nerden izlendiğini biliyorum

Adsız dedi ki...

ben bu filmin fragmanını izledim jack okyanusumn altından çıkartılıyor donmuş bir şekilde hemen vizyona girer inşallah 1. isi de mükemmel 5 defa izlemiştim

Adsız dedi ki...

söyle nerden alt yazılı izleniyor

Adsız dedi ki...

ya ne zaman vizyona gircekkkkk

Unknown dedi ki...

Nerden lütfen söyle