1 Ağustos 2010 Pazar

Stock (ücretli) resimleri arama motoru



Daha önce bu şekilde bir yazı okumuş ve çok işime yarar bir link bulmuştum amacım iStockPhoto gibi Stok fotoğraflar satan online sitelerde kullanılan ücretli resimler eğer satın alınmış ve web üzerinde bir sitede kullanılmış ise ücretsiz olarak bulabilmekti ve işimede yaramıştı fakat aradım taradım o linke birdaha ulaşamadım linki bildirgeç'te görmüştüm hatta örnek verilen resmin daha önce sabah gazetesinin web sitesinde kullanıldığı yazı içerisinde mevcuttu ama ben aklıma gelen bu ufak ipucu bilgilerle o yazıyı bulamadım bugün farklı bir web sitesinde bu yararlı bilgiyi daha doğrusu aynı işimi görebilecek bir yazıyı sizlerle paylaşmak istedim :

Bilgisayarınızda ya da internet sitenizde bulunan bir resmin sizin dışınızda nerelerde bulunduğunu tarayan, aynı resim üzerinde yapılan küçük değişikliklerin nasıl durduğunu görmenizi sağlayan bu sistem bir resim arama motorudur. Bir zamanlar Beta sürümü ile karşımıza çıkan TinEye, artık bu testi geçerek ve üzerinde yapılan bir çok değişiklik ile internet ortamında adından söz ettirmeye başladı. Beta sürümü zamanlarında tarama yapıldığında 480 Milyon resimlik bir kapasiteye sahip olan sitede yakın zaman itibariyle bakıldığında bu sayının 1,572,822,693 indexli resme geldiği görülmüştür.

Eklentiler

Google Chrome, Mozilla Firefox, İnternet Explorer gibi ünlü arama motorları konusunda boş durmayan site her biri için basit ve kullanışlı eklentiler geliştirmiştir. Eklentiler konusunda detaylı bilgi almak için ” http://www.tineye.com/plugin ” adresine bakınız.

En İyiler

TinEye birde kendi içerisinde yapılan aramalarda en iyileri seçmiştir. En iyilerin bulunduğu bölüme ulaşmak için “ http://www.tineye.com/cool_searches ” linkine tıklayınız.

Site Adresi: http://www.tineye.com/


kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

Hiç yorum yok: