3 Temmuz 2010 Cumartesi

WINDOWS 7 YAPI 7600 BU WINDOWS KOPYASI ORJINAL DEGIL çözümü

WINDOWS 7 YAPI 7600 BU WINDOWS KOPYASI ORJINAL DEGIL

Ülkemizde Orjinal yazılım kullanım oranı korsan kullanıma oranla çok düşük sevieyededir.Sebebi herkesin bildiği üzere ucuk ürün maliyetidir.Bu sebeple herkes korsan işletim sistemlerini korsan yazılımları tercih ediyor.Korsan işletim sistemi kullanıcılarının son zamanlarda karşısına çıkan "Windows 7 yapı 7600 bu windows kopyası orjinal değil" uyarısı çoğu win7 kullanıcısını rahatsız etmeye başlamıştır.

Bu problem yanlış crack yapılmış bir işletim sistemlerinde çıkmaktadır.Windows 7 Loader isimli crackler sistemin bios'una gerekli değişikliği gerçekleştirerek sizin windows 7 lisans uyumsuzluğunuzu çözmektedir.Fakat loader yapılmış bir bilgisayar 2.ci bir loader'ı kabul etmiyor.Lütfen eski loader'ı kaldırın uyarısı ile programın açılışında sizleri bekletiyor ve bir türlü o aşamayı geçemiyor.Sebebi biosun diğer loader ile değiştirilmesi

İnternette adam akıllı windows 7 crackleme yazılımı bulabilmek gerçekten zorlaşmaya başladı.Çoğu yazılım artık işe yaramıyor.Aşağıda benimde bu sorunu çözdüğüm crack mevcut.Windows 7 Loader'ın düzgün çalışması için yönetici modunda çalıştırmanız gerekmektedir.

Kurulum hakkında bilgi


--------------------------------------------------------
- Chew-WGA v0.9 / RETAIL LISANS (KURULUM ACIKLAMASI) -
--------------------------------------------------------

BILGI: Chew-WGA v0.9 / RETAIL LISANS TUM WINDOWS 7 SURUMLERINDE
(Ultimate, Professional, Home Basic, Home Premium) / [32 BIT-64 BIT] CALISMAKTADIR..


BILGI2: Chew-WGA v0.9 / RETAIL LISANS diger windows 7 cracklerinin aksine windows u RETAIL LISANS
ile etkinlestirmektedir.

BILGI3: Chew-WGA v0.9 / RETAIL LISANS ile Microsoft tarafindan yayinlanan en son guncellestirmeler dahil,
windows orijinallik dogrulamasindan da sorunsuz gecersiniz.

------


UYARI: Chew-WGA v0.9 / RETAIL LISANS crack yapmadan once windows 7 nin mutlaka serial girilmeden
kurulmasi gerekmektedir.


01 - Indirdiginiz "Chew-WGA v0.9.exe" dosyasini mutlaka saga tiklayip yonetici olarak calistirin
(aksi taktirde crack islemini yapmayacaktir / hata verecektir)

02 - Gelen ekranda "APPLY" butonuna tiklayip, gelen uyariyi onayladiktan sonra bilgisayariniz
bir kac saniye icerisinde tekrar baslayacaktir ve aktivasyon islemi gerceklesecektir.


WINDOWS 7 %100 FULL HALE GELMISTIR!!


BILGI: Windows 7 surumlerinde yapilan aktivasyon islemini kontrol etmek icin;
"BASLAT -> CALISTIR" a "slmgr.vbs -dlv" veya "winver" yazarak konrtol edebilirsiniz.
(ORN RESIM 1-2 ye bakiniz)


Yazılımı indirmek için tıklayın

Güncelleme : 24-12-2012 (Link yenilendi)

95 yorum:

harun dedi ki...

AZIZ DOSTUM ELERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK BENİ BU GÜN BÜYÜK DERTTEN KURTARDIN , ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Serhat Harun

cuma dedi ki...

ne kadar teşekkür etsem azdır çok büyük dertten kurtardın iki gündür delirtti beni :))

osman elkovan dedi ki...

ya dostum ALLAH senden bin kere razı olsun da tuttuğun altın olsun inşallah dert tasa çek meyesin emi

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim

W0phmasta dedi ki...

indiriyorum, çalışırsa kardeşimsin!

Buk@ dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

sağol var ol kardeşim allah razı olsun bu emeğine sağlık kardeşim gercekten çok yararlı oldu rabbim ne muradın varsa versi allaha emanet ol

Adsız dedi ki...

kardeş allah tuttuğunu altın etsin gönlüne göre versin beni büyük sıkıntıdan kurtardın vallaaa!!!!!

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim,beni de siyah ekrandan kurtardınız.

Adsız dedi ki...

Gazeteci_07
elinize sağlık, teşekkürler...
bir defada çözüldü sorun...

Adsız dedi ki...

Dostum eline sağlık cidden Süper çalısıyor...

Adsız dedi ki...

allah sende razı olsun kardeşim benim de işim tek sefer de halloldu çok çok teşşekkürler

Adsız dedi ki...

eyvallah çok basit bir şekilde hallettik eline
sağlık

Adsız dedi ki...

Kardeş indiriyorum inşallah işe yarar,eğer işe yararsa allah ne muradın varsa versin allah dert,tasa,keder göstermesin...

kadir dedi ki...

emeğinize sağlık çabucak hallettik sayenizde..tekrar çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

slm windows xp de çalışan bazı programlar windows 7 de çalışmıyor. microsoft güncelleme vermiş. güncelemeden önce windows kopyanızı orjinallik sınamasından geçiriyor yalnız bu şekilde sonradan orjinalleştirilmiş kopya windowslar sınamadan geçemiyor. denemek isteyenlere işte link-->http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx?runGenuineCheck=true&system=8&lang=25&buttonClicked=winXpMode

Adsız dedi ki...

başka bir link daha versen çok iyi olacak

Adsız dedi ki...

SENDEN ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞ 1 HAFTADIR ÇÖZEMEDİĞİM SORUNU 1 DK.HALLETTİN..BÖYLE BİR SORUNU OLAN HERKESE TAVSİYE EDERİM..BİLGİSAYARCILARIN TRİPLERİNDEN ARTIK GINA GELMİŞTİ...ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM..

ufuk akkaya dedi ki...

sağolasın valla google yazdım ilk sizin sayfanıza girdim çözümü buldum helal olsun

Adsız dedi ki...

valla helal olsun ilk sizin sayfanıza girdim çözümü buldum şanslıymışım.

Adsız dedi ki...

teşekkür ettim ama arkadaşım 2 hafta sonra windowsun tekrardan kendini kapatacağını söylüyor buna ne diyorsunuz??? böyle bişey olmaz umarım

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık kardeşim

emre dedi ki...

Allah Razı Olsun Kardeşim.çok faydalı oldu teşekkür ederim

yusuf dedi ki...

sağol var ol kardeşim allah razı olsun bu emeğine sağlık kardeşim gercekten çok yararlı oldu rabbim ne muradın varsa versi allaha emanet ol

Furkan dedi ki...

Gardaşım gözünün çapağını yiyim allah senden razı olsun gardaşım

Adsız dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM.

Unknown dedi ki...

kardeşim allah senden razı olsun...

Adsız dedi ki...

teşekkürler..

Yanlış Zaman dedi ki...

çooooooooookkkk teşekkür ederim bi sürü şey denedim olmadı ama sonunda bunu denedim oldu. çoook sağol :))

Adsız dedi ki...

arkadaşım senden ALLAH razı olsun
büyük bir problemden kurtardır,

Adsız dedi ki...

bilgisayarımın masaüstündeki resim ikide bir gidio sol aşağı tarafta ise bu windows kopyası orjinal değil dio resmimin masaüstünde sürekli durmasını ve kopyasını nasıl orjinal yapabilirim ?

Adsız dedi ki...

arkadasım eyvallah dediğini çok ıyı bır sekılde yaptım ama duzelmıyo bu çok uğrastım olmuyo farklı bır çözüm yolu gösterebılırsen çok memnun kalırım şimdiden emeğine sağlık tsk ederim..

Adsız dedi ki...

pardon arkadasım bı ayrıntıyı unuttum dosyayı ındırdıkten sonra appyl basıyorum vırus hatırlatması verıyor anlamıyorum neden acaba hata bendemı bılmıyorum yardımcı olurmusun..tsk

Adsız dedi ki...

allah razı olsun senden dostum işe yaradı hepsi hepsi 1 dakika sürmedi teşekkür ederim sağolasın

plk16 dedi ki...

allah razı olsn kardeşim bnde yaptım sorunsuz bi şekilde çözüldü. bıkmıştım pc her açışımda uyarı vermesinden 1 haftadır. eee işi de blmeyince sürekli format srekli format. kara şanzıman uğraş durr.. kurtuldum çoçuğum olsa bu kadar sevinmem. tekrar çok teşekkrler...

Adsız dedi ki...

saol kardes bu arada blogun guzelmıs

Adsız dedi ki...

Arkadaş ne desem az kalır. Bu güne kadar bir sürü loader denedim sorunu çözememişti. Tam bu da beyhude bir çaba galiba diye açılış ekranını beklerken o da ne windows orjinal olmuş. Emeklerine sağlık. Artık sistem açıldığında siyah ekrandansa KENDİ DUVAR KAĞIDIMI görmek harika birşey. Çok ama çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ya admin olmadı yapamıyorum ne yapacam proğramı indirdikten sonra sağ tıkladım hiç yntici olrk çalıştır demiyo yapamadım şimdi ne yapacam

burak dedi ki...

yaaa admin herşeyi aynı yaptım appl da dedim ondan sonra bşylerv oldu pc kapanmadı aynı kaldı ekrana bir metin bilgisi geldi başka bşy olmadı ne yapmalıyım ne olur yardım et

chatroulette dedi ki...

Dosyayı bouk indirmiş olabilirsiniz yeniden indirip deneyin
Bekleme süresi uzun olabiliyor.Bilgisayarınızın durumuna bağlı olarak saygılar

Adsız dedi ki...

kralsınız arkadaşım çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

hay gözün yağın yiyem, eyvallah

Adsız dedi ki...

büyüksün..

Adsız dedi ki...

üstat supersin ustatsın işte, helal.

Ersin Akcan dedi ki...

harbiden oldu bütün programları denedim bütün güncelleştirmeleri kaldırdım olmadı bu işe yaradı gerçekten teşekkürler emeğe saygı :) format atıyodum az daha ..

Muhammed dedi ki...

Allah razı olsun kardeşim gerçekten işe yaradır çok sağol

Adsız dedi ki...

Paylaşım için teşekkür ederim çok işe yaradı... emeğine sağlık...

Gökay dedi ki...

adamsın;)saolasın dostum

samet dedi ki...

çok teşekürler çok işime yaradı

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim dostum

Adsız dedi ki...

Bir çok yerde Crack aradım Yakalanmış olan win 7'yi hiç bir program cracklemiyor. Gercekten Güzel bir paylaşım Bu sorunu Halletti

Emege Saygı :D

Adsız dedi ki...

sağ olasın kardeş süpersin :)

Adsız dedi ki...

ellerin dert görmesin kardeşim sağol bizi amerikan sermayesine köle olmaktan kurtardın sağol varol

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun kardeş :)) çok çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Allah senden razı olsun kardeşim...

Adsız dedi ki...

İnşallah Çok Yaşayın Ben Kaç Yıldır Bilgisayarım Böyleydi..Sizi Çok Seviyorum Blok Adminleri..

Adsız dedi ki...

saol kardeşim çok işime yaradı

Burak CAN dedi ki...

Sevgili blog sahibi, şimdiye kadar bir sürü windows 7 crack denedim. hepsinde windowsum çöktü. bu paylaşım için çok teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim kardeşim

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Kardeş Allah Razı Olsun.

Adsız dedi ki...

KARDES ALLAH RAZI OLSUN ÇOK TEŞEKÜR EDERİM ELİNE KOLUNA SAĞLIK HOŞÇA KAL.

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim aklınıza fikrinize ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

cok sagolasın dost...

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim, insanlara karşılıksız yardım eden pek kalmadı bu zamanda,siz gerçekten iyi örnek oldunuz,tebrikler..

Adsız dedi ki...

Kardeş olacağından eminim şimdiden teşekkür ederim ;)

Adsız dedi ki...

"Failed to instal, Please chcek to log file on your desktop for detakls" uyarısı alıyorum. var mıdır bir çözümü ?

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler. İşime yaradı. Yalnız Açıklamalarınıza UAC yi kapatmayı eklerseniz daha bir çok kullanıcının fayda göreceğine inanıyorum. Sağlıcakla kalınız.

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık kardeşim

Adsız dedi ki...

cok tesekkürler kardesim.ellerine saglık

Chatroulette dedi ki...

Failed hatası alan arkadaşlar

Dosyayı masaüstünde çalıştırın ve yönetici olarak çalıştırın bir iki kere başıma geldi.Çözümü budur

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bende bu programla windowsu güncelledim ama internet explorer i açınca karşıma yabancı bir dilde bir arama motoru çıkıyor

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Failed to install sürekli çıkıyor çözümünü bulamadımm

ßY dedi ki...

Çok basit bir şekilde etkinleştirme yapıldı. Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Çok sağol kardeş sayende kopyadan kurtuldum. Ya bide windows arada sırada güncellme yapıyor. Programı kurudktan sonra güncelleme yaparsa bir şey olurmum ?

Adsız dedi ki...

İndiriyorum eğer olursa herkesin dediği gibi ALLAH tuuttuğunu altın eylesin.KARDEŞİMSİN..

Adsız dedi ki...

allah senden razı olsun baba adammışsın ....

Adsız dedi ki...

merhaba ben tez yazıyorum otomatik olarak hıc bır belge gıtmeden kendılıgınden guncelleyecek mı yoksa yedekleme felan yapmam gerekıyor mu

Adsız dedi ki...

allah razı olsun, tuttuğunu altın etsin, ne muradın varsa versin kardeşim :D ellerine sağlık :D

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun kardeşim sayende sorunum sadece 10 saniyelik bir işlemle çözüldü. Çok ama çok teşekkür ederim yolun açık olsun..

Adsız dedi ki...

abi indirdim çalıştırdım oldu programı siliymi yoksa silinirse eski haline mi döner?

Adsız dedi ki...

Kardeş indiriyorum inşallah olur

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
abi indirdim çalıştırdım oldu programı siliymi yoksa silinirse eski haline mi döner?


Silebilirsin problem yok

Adsız dedi ki...

allah razı olsun yazı gitti çok güzel oldu teşekkür dederim

Adsız dedi ki...

iki gözümsün yapana kadar canım çıktı Allah rzı olsun...

Adsız dedi ki...

alah razı olsun senden kardeşim kaç aydaır arıyorum format atıp duruodum sagol kardeşim

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim. Gerçekten siyah ekrandan bıkkınlık gelmişti :)

tayfun dedi ki...

indiriyorum eğer olursa sen adamın dibisn

tayfun dedi ki...

senin canını yiyim ben allah razı olsun vallaha oldu

Adsız dedi ki...

Sa kardeş ben yeni format aatım ultumade de attıktan sonra pc açında hemen bu hata geldi seni verdiğin dosyayı indiriyorum ama açmıyo açması için hangi uygulama lazım

Adsız dedi ki...

Winrar yükle

Adsız dedi ki...

GÜZEL ÇALIŞMA ELLERİNE SAĞLIK TAM LAZIM OLDUĞU ANDA DOSYA ARTIK YERİNDE YOK LİNKİ YENİLERSEN SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

saol kardesım Allah razı olsun

Adsız dedi ki...

Dostum sen muhteşemsin.Aylarca bu sorunla ugraşıyordum.Şimdi kurtuldum.Çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Dostum Çok Çok teşekkürler.Emeğine ellerine sağlık

Aytaç dedi ki...

İşe Yarıyor Dostum