10 Aralık 2010 Cuma

Windows 7 Dosya Paylaşımı Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım)

Windows 7  ve Windows XP'de Sorunsuz Dosya paylaşımı
Windows 7 dosya erişim izni hatası

Windows 7 ile dosya ve yazıcı paylaşımının kolay oldugu işletim sistemi daha piyasaya çıkmadan söylenmişti.Fakat yeterli bilgiye sahip olmayan kullanıcıların dosya paylaşımı yapmaya çalışmaları işkenceye dönüşebiliyor.Windows 7 üzerinde windows xp & windows vista işletim sistemleri arasında dosya paylaşımı yada bilgisayarınız üzerindeki D sürücüsü yada C sürücüsünün paylaşımını yapoabiliriz. Windows 7 ve Windows XP'de Sorunsuz Dosya paylaşımı yapabilmek için aşağıdaki adımları takip etmeniz yeterlidir.


Windows 7 üzerinde Dosya paylaşımı nasıl yapılır ?


Windows 7  ve Windows XP'de Sorunsuz Dosya paylaşımı

1)Masaüstünde yada istediğiniz herhangi bir konumdaki klasöre sağ tıklıyoruz.En alt bölümde bulunan Özellikler butonuna tıklıyoruz.

Windows 7 dosya paylaşımı

2)Açılan özellikler penceresinde Paylaşım sekmesinde bulunan Paylaşım... butonuna tıklıyoruz.

Windows 7 Windows vista windows xp dosya paylaşımı

3) Açılan Paylaşım penceresindeki işaretli kutuya Everyone yazıyoruz ve Ekle butonuna tıklıyoruz.


Windows 7 ile windows xp dosya paylaşımı nasıl yapılır

4) Everyone kullanıcısı eklendşkten sonra izin düzeyini Okuma /yazma olarak ayarlıyoruz.Paylaş butonu ile ayarlarımızı kaydediyoruz.

Windows 7 dosya paylaşımı nasıl yapılır

5)Güvenlik sekmesine geçiş yapıyoruz.Düzenle butonunu tıklıyoruz.
Windows 7 dosya paylaşımı nasıl yapılır

6)Ekle butonuna tıklıyoruz.

Windows 7 paylaşım acma

7)Açılan pencereye Everyone yazıyor ve tamamı tıklıyoruz.

Windows 7 dosya paylaşım sorunu

8)Güvenlik sekmesine geri döndük.Bu sekmede Grup yada kullanıcı adları bölümüne Everyone kullanıcı eklenmiş durumda oldugundan emin olmalıyız.Eğer yoksa 7.ci adımı yeniden tekrarlamalıyız.Everyone kullanıcısınıu seçiyoruz.Everyone için izinler bölümünden tam denetim'in işaretini seçiyoruz.Son adım olarak Tamam butonu ile yaptığımız işlemleri onaylıyoruz.

kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin
s 7

16 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekküler işime yaradı.

redif-sesi dedi ki...

2 saat uğraştıktan sonra yazınızı gördüm, makbule geçti, teşekkür ederim

Tuncay dedi ki...

Çok makbule geçti. Emeğin için sağol.

Adsız dedi ki...

diğer bilgisayardan girince aq paroları istiyo onu napcam ??

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
diğer bilgisayardan girince aq paroları istiyo onu napcam ??


Şifre koy makiinaya örn kull adı z şifresi 1 olsun ;)
o ekrana bu bilgileri gir

Adsız dedi ki...

teşekkürer

Adsız dedi ki...

ağ paylaşım merkezini aç gelişmiş paylaşım ayarlarına gir parola korumalı paylaşımı kapat de şifre istemeden paylaşım yapabilirsin

Adsız dedi ki...

teşekkürler işe yarıyor.

Adsız dedi ki...

Ben de çok teşekkür ederim. Acayip faydası oldu yazınızın.

Adsız dedi ki...

teşekkürler işime çok yaradı :)

Unknown dedi ki...

benm böyle bi sorunum yok benim derdim paylaşım bi müddet sonra gidiyor

izin gereksinimi falan diyor
ana makinayı resetliyince düzeliyor 6 7 aydır bu dert benim psikolojimi alt üst etti yardımcı olacak biri var mı bu konuda

Unknown dedi ki...

benm cafemde paylaşım sorunumu
iki defa yazdım ama nasıl ulaşıyo bilmiyorum
bu üçüncü yazışım
paylaşımlarım bi müddet sonra
gisiyor

izin gereksinimleri falan diyore
ana makinayı resetliyince düzeliyor

yok mu bunun bi çaresi

Adsız dedi ki...

Alibey

Kaspersky live cd mevcut virüs taraması için onu cdye yazdırıp tüm kafedeki bilgisayarları bir taratın belgi gereksiz yazılımlar buna sebep oluyordur.

Adsız dedi ki...

Bilgi için teşekkür ederim zor zamanımda gerçekten işime yaradı sağolun

Unknown dedi ki...

slm bazı fotlarımı başkası görmesın diye paylaşım ayarlarıyla oynadım sonrada dosyayı yedekledım daha sonrada bılgısayara format attım şimdi fotolar açılmıyor paylaşma butonunda sahibi bilinmiyor diyor ne yapmam gerekyor..

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ediyorum çıldırmak üzereydim internette o kadar bilgi var ama hiç biri paylaşımda bu ayrıntıya temas etmemiş.emeğinize sağlık.