13 Temmuz 2010 Salı

Vampires Suck izle Turkce Dublaj izle Full Full Seyret izle

Vampires Suck full izle, film izle

vampires suck bir vampir hikayesi.Tamamiyle alacakaranlık serisini ile benzerlik gösteren bir aşk filminden öte bir komedi filmidir.Vampires Suck türkçe anlamı Biri beni ısırdı olarak cevirilmiştir.Becca iki erkek arasında kararsız kalmıştır; gizemli, karamsar ve saçma derecede soluk benizli çocuk ile dayanıklı, sevimli’ ve ona “küçük gay kardeşi”ni hatırlatan çocuk arasında. İkisi arasında bir karar vermek için her an kendisinin de yemeğe dönüşebileceği bir aile yemeğini sağ salim atlatmalıdır. İçinde bulunduğu romantik karmaşalar yeterli değilmiş gibi, bir yandan da kontrol delisi olan ve kendisine küçük bir bebekmiş gibi davranan babasıyla da başetmelidir. Mezuniyet gecesi gelip çatmadan karar vermek zorunda olan Becca, gizemli bir dünyadan gelen Alice’ten Lady GaGa’ya kadar birçok kişiden yardım alır!

Vampires Suck Filmini Full izle Full Full Seyret izle


biri beni ısırdı, vampires suck,


biri beni ısırdı, vampires suck


biri beni ısırdı, vampires suck


biri beni ısırdı, vampires suck


biri beni ısırdı, vampires suck


biri beni ısırdı, vampires suck


biri beni ısırdı, vampires suck


Vampires Suck izle Turkce Dublaj izle Full Full Seyret izle



etiketler: Vampires Suck Filmini Full izle Full Full Seyret izle, Vampires Suck izle, Vampires Suck Filmi izle, Vampires Suck Filmini Full izle, Vampires Suck Full izle

Hiç yorum yok: