18 Temmuz 2010 Pazar

En Guzel Arap Muzigi - 500 Parca 2010

en guzel arap muzikleri

Arap muzigi sevenler icin bu derlele cok hoslarina gidecek. Tum arap ulkelerinden derlenen, eski yeni 500 parcadan olusuyor.
Benim muzik kolleksiyonum icinde en onemli yeri bu kolleksiyon teskil ediyor.
Kendim de surekli dinlemekteyim ve hala bikmadim.
Listeyi tek tek yazmam benim icin cok buyuk bir ugrasi olcakti, o kadar zamanim yoktu. Olan liste de parca isimleri ve sarkici isimlerinin bir kismi cikmadigi icin listeyi koymuyorum buraya.
Ama dedigim gibi kendim bizzat dinlemekteyim ve bundan daha guzel bir derlemeye hic ama hic rastlamadim simdiye kadar.
Bu sarkilari indirip mutlaka dinleyin.

kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

2 yorum:

duman06 dedi ki...

eee hocam nerde şarkı isimleri. ben mi göremiyorum yoksa

Adsız dedi ki...

kaynaga bakın ;)