16 Temmuz 2011 Cumartesi

Social Monkee ile Ücretsiz Sosyal imleme (Hızlı Premium ve Yararlı İpuçları)

Social Monkee ile Ücretsiz Sosyal imleme

Konuyu R10 üzerinde açacaktık Fakat son anda blogda yayınlamaya karar verdik.

Arkadaşlar Merhabalar amatör olarak ilgileniyorum web konusunda ve r10 sayesinde birçok bilgi edindim ve benim doğru olarak bildiklerimide sizlere aktarmak istedim.bu konuyu açma sebebim yine optimizasyon bölümünde bulunan ücretsiz imleme konusundaki social monkee isimli sosyal imleme sistemi hakkındadır.

öncelikle sistem benim gerçekten hoşuma gitti
Daha önce Onlywire kullandım o sistemde tüm imleme sitelerine kendimiz kayıt olmamız isteniyor ve Captcha gibi ilgilenmemizi bekleyen durumlar mevcut onlywire'ın sisteminde.Halen kullanıyorum Rss adresimi ekledim zaten konular otomatik imlemeye düşüyor.Bu onlywire'ın benim gözümde artısı.
ek olarak 1000 imleme + capctha hizmeti 13 dolara sağlanıyor.Captcha derdinden bu yol ile kurtulabiliyorsunuz.

SocialMonkee 'de ise capctha gibi bir sorun çıkmıyor karşımıza
imleme yaparken makalelerimizi spinleyerek imleyebiliyoruz bu sayede aynı içerik yerine çok farklı imlemeler atabiliyoruz.Buda bir diğer güzelliği sistemin.

SocialMonkee Hızlı Premium (Fast Premium Account)

SocialMonkee'de nasıl daha hızlı premium üyelik alabilirsiniz ?

Öncelikle ana konuda herkes sıraya girmiş durumda premium için bugün itibari ile ben premium'umu kendi başıma tamamladım.
Yapacağınız işlem (ip adresiniz statik olmamalı)
1)Öncelikle kendinize Gmail Hotmail Yahoo Mailden rastgele 12 adet mail hesabı açıyoruz.
2)Social Monkee'de oturum açmış isek çıkış yapıyoruz.
3)Ccleaner ile İnternet explorer Çerez temizliği yapıyoruz.
4)Modemi açıp kapatıyoruz.
5)Refli Likimizi tıklıyor ve mail hesaplarımızdan biri ile üye oluyor ve aktivasyonu tıklıyoruz.
6)aktivasyon linkini tıkladığınızda otomatik hesabın oturumu açılıyor.Mutlaka çıkış yapıyoruz.
7)3.cü adımı tekrarlıyoruz.Bu şekilde 12 üyelik açarak premiuma ulaşıyoruz.

Kanıt Yukarıdaki resimdedir :)

SocialMonkee Araçları (Sosyal imleme Programları & Sosyal İmleme Araçları)
Social monkee için hobi amacı ile hazırladıgım ufak bir programın linkini yakında ekleyeceğim

Güncellenecek..
kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

3 yorum:

Adsız dedi ki...

belli bir süre sonra banlıyorlar...

ika dedi ki...

galiba artık ref. ile premium üyeliği kaldırdılar.

user1srsoftwaresolutions dedi ki...

hi