1 Mart 2012 Perşembe

Sitebb.com Virüsü Internet explorer www.sitebb.com ile açılıyorsa


Yaklaşık 4 saaatimi alan bu nalet virüsü sonunda temizledik.Bunu yapanların yatacak yeri yok o ayrı bir boyut fakat yapılan virüs işin ayrı bir boyutu tabiki

Sözü fazla uzatmadan WWW.SITEBB.COM isimli internet explorer açılış sayfasına yapışan bu virüsten kurtulmanın yolu :

1 ) Combofix i indirip ve güvenli modda (ağ desteği) tarama yapın.
2)Bu aşamadan sonra bilgisayar yeniden başlattıgında kendini internet explorer simgesine sağ tıklıyoruz.
Özellikler seçeneğini seçiyoruz.Açılan pencerede hedef kısmında internet explorer'ın exe uzantılı dosyasını görüyorsunuz.Ve satır sonundada sitebb isimli nalet adresi gördüğünüzde silin ve kaytdedip çıkın çözüm bu kadardır.

iyi günler..


kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

6 yorum:

samet dedi ki...

allah razı olsun yaa benim 1 haftadır şu lanet sayfa açılıyo uyuz oluyorum ya bi de sadece ie de değil diğer bütün tarayıcılarda anı yaa aple safari firefox mozilla hepsinde aynı yaa hepsindee.. neyse çok teşekkürr ederim kardeşim allah razı olsun ne diim ki başka :D bi de şu yapmamız gereken işlem diğer tarayıcılar için de geçerli mi onu sorayım şimdiden çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Hocam ben inan kasper combofixc adaware spywaredoctr malvarebytes hepsiyle taradım ama sonuç sıfır hoş spywaredoctor buldu birşeyler ama carcki olmadığı için silmedi uyuz.

muhtemelen o dediğiniz diğer tarayıcılardada geçerlidir diye düşünüyorum ama gece 2 ye kadar ugrastım sorun için :S

allah belalarını versin ne diyeyim admin (:

Adsız dedi ki...

sırf cevap vermek için yayınladım:
Allah bilir o hilenin virüsün sitenin sahiide sensindir yoksa nereden bulacaksın konuyu
Sitebb isimli sitenin sahibiysen eğer öncelikle o şrfszlği yapıyorsun sonra gelip bir de küfür ediyorsun ne diyeyim allahından bul

Sorun benim bilgisayarımda değil tam tersi müşterimin bilgisayarındaydı.Kimseye bilip bilmeden laf atma Ama bu şrfszlği yapan sen oldugun için konu içerisindeki kin ve nefretimi aynen tekrarlıyorum
Öptüm ;)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

valla ne deyim allah sizden razı olsun kaç aydır bu lanet e yaşıyordum siz kurtardınız çookkkkkk tşk kardeş