17 Kasım 2012 Cumartesi

Restore Yapılamayan iPhone 3G Çözümü (1015 Hatası 1600 Hatası Beyaz ekran Problemi)



Gerekli yazılımlar
iREB-r6
Whited00r_521U_iPhone3G.ipsw

Son adım :
1. Bilgisayarınızda Başlat > Çalıştır ‘ı açın.
2. Kutuya aşağıdaki satırı olduğu gibi yapıştırın.
%appdata%\Apple Computer\iTunes
3. Açılan klasörden Device Support klasörünü açın.
4. O klasördeki dosyaları başka bir lokalizasyona taşıyarak o klasörde olmamalarını sağlayın.
/Yapılmasa da olur ben öyle yaptım / >> 5. Ve son olarak aşağıdaki dosyayı oraya koyun.
x12220000_4_Recovery.ipsw

Önce Host dosyası temizlenir.
Sonra Yukarıdaki Device Support  içerisinde ne varsa kaldırılır.
Daha Sonra iReb ile arayüzden iphone 3g seçilir ve dfu moda alınır
Daha daha sonra iTunes Açılrı Geri yükle butonuna shif tusu ile basılır.
Whited00r_521U_iPhone3G.ipsw dosyası hedef gösterilir.

Eğer Cihaz ekranında software yuklanıyor gözükürse başarılı olacaktır.

2 günümü yedi :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

coook sagoll kardes walla 5 gun boyunca ugrasıp durdumm ellıne beynıne saglık :)

RuddyRose dedi ki...

Kardeşim Lütfen Yardım Et 3 gündür bununla uğraşıyorum. Zamanımı yedi neyse anlatim lütfen yardım edin.
Bende bi İphone 3g var. 2. el aldım. buna bi format atim dedim itunesden iphone geri yükleme yaptım yarıda kesildi ve 1015 hatası verdı . sonra bu site ve diğer sitelerden bakarak bu sorunu cozmeye calıstım. ireb-7 indirdim. cihazı dfu moduna aldım sonra itunesde shift + iphone geri yükleme ye bastım indirdiğim ---(iPhone3G_4.2.1_8C148_Custom.[iPhoneRock.Com])---bu dosyaya tıkladım sımdıde 1600 hatası verıyor lütfen bana bir yol gösterin.