27 Eylül 2010 Pazartesi

Avrasya Maratonu 2010 - Istanbul kosuyor


istanbul-avrasya-maratonu-bogazici-koprusu-resimleri
Her sene olduğu gibi 2010 yılında da istanbullular ve hatta tüm türkiyeden Binlerce kişi Asyadan Avrupaya Yaya olarak geçecekler. Bu organizasyonu seviyorum açıkçası. Zaten Dünyanın bir çok ünlü şehri bu tip organizasyonları yapıyor. Istanbul'un onlardan nesi eksik, Hatta fazlası var.

Yarışın parkurlarına bir bakmak istiyorum

Maraton = klasik 41 kilometrelik yarış. Aman benden uzak olsun, heralde katılsam yarısına gelmeden hakkın rahmetine kavuşurum.. maraton katılım ücreti 30 lira

15 kilometre = olabilir ama biraz idman yapmak lazım . Bizim gibi Ham sporculara ağır gelebilir.. 15 km için katılım ücreti 30 liradır.

istanbul-avrasya-kosusu-kopru-resmi8 kilometre halk koşusu = İşte buna katılacağım ben. Çoktan kaydoldum bile. Tam 15 lira ödedim kredi kartı ödemesi ile yarışın sitesine ödeme yapmalısınız..
Neden buna katılıyorum? çünkü çiple adamlar ne hızda koştuğumu ölçecekler.. Ve avrasya maratonu sonuçları listesinde ismim hep kayıtlı olacak..

Avrasya Maratonu kayıt formu için tıklayınız = http://adf.ly/7LRU







Çipsiz halk koşusu (8 kilometre)
= sadece eğlenmeye giden , her yaştan insanın katılabileceği etap. Zaten insanlar koşmuyor , yürüyorlar hep :)


Yarışacak kişilerin çiplerini almaları için Feshaneye gitmeleri gerekmektedir... Eğer kendiniz gidemiyorsanız arkadaşınıza kimlik fotokopisini verirseniz o sizin yerinize alabilir...

Feshane´ye Ulaşım Bilgileri

Taksim ve Ayasofya önünden 14-15-16 Ekim günleri, Saat 09:00´dan itibaren 17:00´ye kadar, saat başı İETT otobüsleri kalkacaktır.

Maraton Fuarı Açılış ve Kapanış Saatleri

14 Ekim Perşembe : 09:00 - 19:00

15 Ekim Cuma : 09:00 - 19:00

16 Ekim Cumartesi : 09:00 - 19:00
Kaynak

Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

Hiç yorum yok: