24 Eylül 2012 Pazartesi

Araba nasıl kaldırılır. Park nasıl yapılır. Adım adım anlatım

Araba nasıl kaldırılır. Park nasıl yapılır. Adım adım anlatım

Ehliyet alacaksınız niyetlisiniz tamam ok. Ama bu araba nasıl kaldırılır nasıl sürülür merak ettiniz. Google'ladınız ve blogherşeydiri buldunuz . Size pratik bilgi benden hemde adım adım hemde kısa kısa ohh mis

ARAÇ KULLANIRKEN SÜRÜCÜNÜN DİKKAR EDECEĞİ TEMEL KURALLAR

KALKIŞ İÇİN

1-İç ve dış aynayı ayarla

2-Debriyaj ve frene bas,vitesi boşa al

3-Kontağıaç,marşa bas,motoru çalıştır

4-Debriyaja bas,vitesi 1'e tak

5-Frene bas,sağ elinle el frenini tam indir

6-Aynayı kontrol et,sol sinyali yak

7-Solunu kontrol et ve kalkışını yap

Peki nasıl aracı park ettireceğim ;

PARK İÇİN

1-Aynayı kontrol et ve sağ sinyali yak

2-Debriyaj ve frene basarak dur

3-Duruş sinyalini(Sağ)söndür

4-Vitesi boşa al,kontağı kapat

5-Uygun vitese tak ve el frenini çek

6-Önce debriyajdan sol ayağını,sonra frenden sağ ayağını çek

7-Aynayı ve sol aynayı kontrol et ve sağ elle kapıyı aç ,in

NOT:PARKETMEDE UYGUN VİTES;İNİŞ EĞİMDE GERİ VİTES,ÇIKIŞ EĞİMDE 1.VİTESDİR.


  kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

Hiç yorum yok: