10 Nisan 2013 Çarşamba

windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı

 windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı hatası çözümü

Hatanın Çözümü:
Bugun yeni birşey daa öğrenmiş oldum.Eğer b u hatayı alıp sürekli aynı yere geliyorsak BIOS'tan Sata modu AHCI'den Compability uyumluluk moduna çevirmemiz gerekiyor.Nedir bu sata sürücülerden RAID'den çektiğim allah çözdürsün böyle problemleri dertleri sıkıntıları :)


Önemli bir nokta hani raid yaparım derseniz son güncel service packli bir windows kopyasından kurulum yapın Asıl doğru yola götüren mesaj
win 7 sp1 siz kurlum yapmaya çalışan raid konfigürasyonlu bilgisayarlarda bu sorun çok sık görünecek gibi http://support.microsoft.com/kb/2466753
Benzer Problemler:
arkadaşlar iyi günler benim ilk defa başıma gelen bir olay var o kadar uğraşmama rağmen bir türlü çözemedim ve sizin yardımlarınızı esirgemiyeceğinizden sorunumu yazmak istedim öncelikle sorunum Toshıba A300 serisi laptop var vista yüklüydü ben win 7 geçmek istedim ve formata başladım her şey güzel gidiyor fakat en son bitimine yakın WİN 7 şu hatayı veriyor windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı denemediğim hiç bir şey kalmadı baştan yeni dvd çektim olmadı WİN 7 nin hepsini kurmaya çalıştım yine olmadı bir türlü bulamadım neden yaptığını yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler
bu hafta aldığım msi notbook u formatladım, win7 ultimate x64 kurmaya çalıştım, yükeleme sürecinde hiç bir sorunla karşılaşmadım yükleme tamamlanırken "windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı" şeklinde bir hata mesajı alıyorum, işlemci i7, bios AMI, Raid0 forumlarda çekirdek kapatmayla ilgili olabileceği yazılmış bios ayarlarında çekirdek kapatma yok raid0 konfigürasyonumu sorun çıkarıyor diye düşündüm delete yapıp yeniden oluşturdum, sorun hala devam ediyor bilgisi olan var mı acaba ??
Arkadaşlar bilgisayara daha önce eski bilgisayarıma kurup kulllandığım windows 7 DVD sini kurmaya çalışıyorum. Tam sonlara doğru "windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı" iletisi veriyor. Donanım iyi aslında anakart Asus M4A89, RAM 2x2 GB DDR3, işlemci Amd PHenom X2 55 (ama kart açtı çekirdekleri X4 555 oldu). Ekran kartı hemüz yok. onboard ATİ ekran kartı var. Sorun ne olabilir sizce?
arkadaşlar yeni hdd taktığım bir laptop a windows 7 kurmak istersen windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandırılmadı. hatası alıyorum farklı dvd-rw de denedim farklı dvd denedim 32 bit denemedim 64 bit denedim bios u sıfırladım fakat nafile sorun ne olabilir ? Notebook Model: Acer ASPİRE 5739G
Arkadaşlar bilgisayara daha önce eski bilgisayarıma kurup kulllandığım windows 7 DVD sini kurmaya çalışıyorum. Tam sonlara doğru "windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şekilde yapılandıramadı" iletisi veriyor. Donanım iyi aslında anakart Asus M4A89, RAM 2x2 GB DDR3, işlemci Amd PHenom X2 55 (ama kart açtı çekirdekleri X4 555 oldu). Ekran kartı hemüz yok. onboard ATİ ekran kartı var. Sorun ne olabilir sizce?
kaynak
Eğer sizde bu bilgiyi faydalı buluyorsanız yorum olarak bizlere iletin

4 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım teşekkürler aradım senin önerin işe yaradı minnettarım ismim halil sezgin www.halilsezgin.com

yaklaşık 4 saattir sistem murmaya çalışıyorum teşekkürler tekrar

Unknown dedi ki...

Ya kardeş Allah senden razı olsun nerdeyse sıfır aldığım diski bozuk diye iade ediyordum çokda uygun bir fiyata almıştım çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Kardeş Allah senden razı olsun. Az kalsın sıfır aldığım ürünü bozuk diye iade edecektim. Tavsiyen üzerine çözdüm sorunumu çok da uygun almıştım HDD yi. çok teşekkürler

Ahmet Raşit Akkaya dedi ki...

teşekkürler. ahci yi raid yaptım. takır takır çözüldü.