24 Mayıs 2009 Pazar

Facebook Netlog MySpace ve türk erkekleri

BİR ABAZA MASALI :)

Geçen Yıl Netlogda Takılırken (o Zamanlar güzel bir siteydi:) ) çeşitli abaza hareketler üzerine yazdığım ve o dönem sitede fazlasıyla okunan ve en çok beğenilen bloglardan biri olan bu yazıyı, Facebookunda artık bir abaza yuvası olmaya başlaması nedeniyle yayınlamak istedim.Sizin Verdiğiniz tepkilere göre diğer bloglarıda eklicem..Paylaşırsanız Sevinirim:)


Netlogda kız arkadaşlarımla konuşurken hep şundan yakınırlardı: ''Abi şu mesaja bak ya yarıldım veya abi ne insanlar varya böle mesaj çekebiliyorlar''.Bende merak etiim tabi ve aklıma bi kız profili oluşturup bu mesajları birebir görmek geldi..En Sonunda Myspace'den yunan bi hatunun fotolarını kaydettim ve Netlogda bi hesap açtım...Eee Hatununda hafifden güzel olması lazımdı..Açtığım saniye mesaj yağmaya başladı..Şok içindeydim.Bir Günde 200'e yakın kişi profilime bakıyordu..Deli gibi mesaj geliodu...Öle sarmışdı ki kendi profilimi açmaz oldum.Şizofreniye yakalanıcam diye bile korktum:D:D
Bu arada kız arkadaşlarım çok haklıydı...Öyle mesajlar geliyordu ki dumur oluyordum...İşte bunları buraya yazdım (copy and paste aslinda:D:D)...Amacım kimseyi burda rencide etmek değildir..Öyle olsa zaten nick belirtirdim...Mesajlardaki msn adresleri ve isimleri tek tek de çıkardım..Ama yorumumuda yaptım her mesaja.O kadarıda olsun artık:) İyi yada kötü yorumlarınızı yazın.Şimdiden sağolun:)

Öncelikle YUH! Dediklerim

**Bana MSN aDr3siNi SallAsAnA!'' (Okuyunca oha dediğim bir Mesaj...Sallasam anca yetişir be canım :D)
**Çok s.kim bi sıfatın var farkındamısın :D (Yarıldım buna:D:D )
**Camda bosalmamı görmek ıstermısın ? BEKLİYORUM JANIM CESARETLİ OL YETER (Oha Diyorum Abi Ya..Beynine Boşaliim Bende Senin :S )
**Bebek beni kopartsana (Yuh :S Kopmuşun Zaten Sen! )

Benim En Çok Güldüklerim

**Çok vahşi bakıyon kız (Ormanda Yetiştim.Amazonlar Büyüttü beni Ondandır:D:D)
**Kardeşim olmalıydın yaa. (Kardeş Ayağı Bok Ayağı Abi..Adem İle Havanın Çocuklarıda Kardeşdi.Ama onlar sayesinde biz olduk:D)
**Slm Tanışabilirmiyiz.Yaz Günü Sıcakda Tek Çekilmio. (Klimamı Abi Bu Kız:D)
**Off off baq cvp beklıom cvp vermssn netlog hesapımı kapıcam okadar..bunalıma gircem yanee (Bizzat baktım kapamamış:D)
**SEn ZıbıdımıSIn Ne O ReSimLer ÖyLe (Çok Fırlamadır Kızımız:D)
**SEN YOQSA OMUSUN?? (Kim Dememek İçin Zor Tuttum Kendimi:P:D )
**Yeni bir arkadaş lazım mı? (Mağaza Elemanları Gibi Soru Sormuşun:D "T shirt lazımmı abi" )
**Ya ama sevgılımden ayrıldım ben bılıosun demi...Artık sana asık olabılırımmmmm (Bilmiodum Valla...Boşlukları doldurmak lazım Tabi:D )
**Naberr bendee flört edicek birini arıyorumm..Gezelimm, içelimmm, dalgamızaa bakalımm....ne dersin?Sanaa bir hafta kadar bir süre veriyorum.iyi düşün?(Bu Şansı İyi Değerlendirmek Lazım:D:D )
**Selam nasılsın...tanışmak isterim tanışma sebebim belli ÇOK GÜZELSİN cewap atarsan sevinirimmm..ayrıca demeyi unuttum : çok şeker bakıyosun..(Abim Dip Not Eklemiş:D:D )
**Ben eğer sende dierleri gibi sahte diilsen, rol yapmuosan ve olmadıın gibi davranmıosan gerçekten arkadaş olmaya yada ne bilim en azından araada bi dertleşmeye hazrım..ama dediim gibi hayatında bi parça olsun yalan warsa gelme....(Komple Yalandı Be aBi:D:D )
**İyi Geceler Tanışıp Yazışmak İstermisin? (Güzel Tabir:D )
**Sıradan bi geceden aykırı birinden sLmLar (Aykırı Bi Mesaj Gerçekdende:D )
**Bebeğim çok çıtırsın sen yaa nasılsın bakalımm (Çok Can Yaktım Sorma[huh] )

Bunlarda Kendini Acındırarak Sohbet Kurmak İstiyenler

**Bazen şaşıorum..dünyada bu kadar güzel kızların war olduğuna....ülke sınırlarımız içinde ama benim tanışma fırsatım bile yok..ne kadar sinir bozucu bişey...(En Acıdığım ve Neden Böyle Bişi Yaptım Dediiim Mesaj Kız Yunan Arkadaşım Ya Hala Göremicen:( )
**Mrbb..senınle tanısmak ıstıyorum lütfen beni kırma.. (Acındırmayın Abi Kendinizi Bu Kadar [huh] )

Şiirler Özlü Sözler Abuklar Sabuklar

**Geceyi mesken tuttum gündüz senin olsun yalnızlık derdime dert katar gözlerim ağlar
Asil bu yaşlar tek çarem var hayata renk veren aşklar yollarım mecbur istikamete giden yıllar
Hepsi de boştu boşluğa koştu sırtıma saplanan okları kalbime soktu ardına bakmadı
Görmedı ağladım bağladı elleri kolları uzanayım ıstedım olmadı yılmadım
Arasam telefona bakmaz bil ki konuşmaz ne yapsam unutsam derken duvarda yüzü var
Kaçamam ondan yapamam hayran bu gönül uğruna can verir tüketirim bir ömür Anlatamam ki..!! (İyide Abi Sonuç ne?[huh])
**Uyku Tutmayan Bir gecede hayatını sorgulandın mı hıc nden yasıyorum dıye onue konan seyı hep kabulmu ettın beyazları Siyah Yaptınmı Hiç Yada Beyaz Varmı Hayatında? (Beyaz ? Yok Abi Kullanmıyorum:P:D)
**Hiç kimse senin gözyaşlarını haketmez, onu hakeden seni asla ağlatmayacak olandır.!! (Ben Bile Aşık Olcaktım Bu Satıra..Kızlar Tepkisiz kalmayın:D)
**Hiç bir zaman gülümsemekten vazgeçme, üzgün olduğunda bile! Gülümsemene kimin, ne zaman aşık olacağını bilemezsin.(Aynı Abiden Başka Bir Dize)
**Sen... Dağlarca, denizlerce uzaktaki sevgili, Bilir misin?Ben de özlerim seni. Sesini duymamış, Yüzünü görmemiş olsam da, Bir kere tenine dokunmasam da, Özlerim, merak ederim seni... Meselâ gözlerini merak ederim, İri mi? Siyah mı? Elâ mı? diye. Saçlarını merak ederim, Uzun mu? Siyah mı? Kızıl mı? Diye. Bilemiyorum ki... Ben, seni bilmez, Sen, beni bilmezken, Yüreğimdeki bu ateş niye? (Abi Resim Vardıya O Kadar Neden Mereklandınki Böle:D:D)
**Kan ter içinde uykularından uyanıyorsan eğer, Her gece, Yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca, Uzanıyorsa koynuna, Olur olmaz yere, Islanıyorsa kirpiklerin artık herşeye, Anneni daha sık anımsıyorsan,hatta anlıyorsan, Kalbini bir mektup gibi buruşturup frlatılmış, Kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan, İçindeki çocuğa sarıl, Sana insanı anlatır,(Hımmm)
**-Abi Koş gel
-OLm bu sefer ne var?
- abi buraya baq
-ne var olm ya
-aBi kıza bak
-Ulan bıktım senin bu kız merakından
-Abi cok güzel
-dur bi Hakkaten güzel diğerlerine benzemiyor
-Sence gözleri lenslimidir
-bilmem Orginal Duruyor THe Orginal
-hehe OrginaL orGinal
-Çok güzelmiş hemde Çok cici BAkıyor
-ewet abi
-Slm versekmi acaba??
-Verelim ya
-Konuşurmu benimle O fabrikatör necmi beyin kızı bense bir tamirciyim
-abi sen Yine Türk fLimi modundasın
-hehe ewt tabi msnsini istesek verir mi acaba
-bi iste bakalım belki verir
-tabi bi şansımızı deniyelim (Abi Bu Neya Ankaralı Turgut Şarkısı Gibi Bide Bu Herkeze Yollanmış En Ünlü Mesaj)
**Yok yok abi bu hanfendi senle arkadaş olmaz...nerden bilion olm dur bakalım bide kendisine soralım... --- bnmle arkadaş olurmusunuz acaba_?_? (Kısa Version)

Özgüvenliler

**Ne diger erkekler gibi en azından bu tarz sitelerde olan erkekler gibi deilim ne msn isticem sen vermeden ki msn daha ii konuşmak için nede camerayı ac diycem..sadece tanışmak muhabbet etmek amacındayım..sende istersen konaşabliriz...(Valla Gelen En dürüst Mesaj..Tebrikler Abim:D )
**Slm ilkin neşeli ve sıhhat dolu günler sizin olsun özür dileyerek soruyorum sizle tanışmak ve konuşarak arkadaşlık kurmak istiyorum tabiki mahsuru yoksa izmirliyim yaş 25 sevecen ve sevilenim selamlar (vaşşş...Sevecen Ve Sevilen!! Hayko Burdan Sana Sesleniyorum Bu Sözleri Kaçırma:P:D)
**Profile bak kafana yattıysa msg atarsın...az ama öz olsun ısteyenlerdenım onun ıcın lutfen dırek arkadaş lıstesıne ekleme(Herkez Böle Olsa ya:D)
**Slm jnm tanışabılırmıyz...Aradıgın kişi ben olabılrıım belkii?(Kesinlikle Değildi:D:D)
**Aramana gerek yokkı aradıgın hersey var bende ne ıstersen sen? (Özgüven Die Buna Denir:D)
**Selam BEn B... ankarlıyım 20 YAşıNDAyım MAnken Ve MODEllik YApıyoRUm hayatı Ve YAşamAyı SeveN HERkESe KARşı SıCak kANLı ŞAkACı AyrICa DJ bir ARkADaşım! SeniN Gibi TatLı birİSine YAzmak İSTEdim! tanışmAK İStermİSin? (Öle Bi Hava Attın ki Abi Ben Dağıldım Burda:P)
**Ya canım neden kabul etmedin çoook eylenecektik ama (:P:P)
**Bi tanıssak ınan pısman olmassın (Özgüven Diyorum Başka Bişi Demiyorum:D)

Yalanlar

**Mesajlarıma cevap vermen ıcın kactane mj yolamam lazım solede yollayayım senı cok begendım ozelıkle profılını okudum bu kadar kımseyı yakın hısetmedım kendıme senden cok hoslandım (İyide Profilde Bişi Yazmıodu ki[huh])
**Yaa hayatım boyunca senın gibi birini aradım bulmadım ya (Külli Yalan:D)
**Slm nbr ya keske ankara da olsayın ne tatlı seysıin ole sen cvp yazmazsan aglarım....(Ağladımı Hala Merak Ediom:D)
**Slm nasılsınız ben diger erkekler gibi öle herkese aynı msjı cekmem siizinle tanısmak isterim.kendinizi tanıtırmısınız cvbınızı beklio oılucam (Ama Kalıp Gibi Duruyo..Yani Sanki Herkeze Yollanmış gibi:D:D)
**Slm canım cok guzelsın hep senın gıbı bı kız arkadasım olsun ıstemısımdır (İstemeye Devam Abi:D)
**Bu ne güzellik..Allahımmm..çok hoşuma gittiğini söylemek zorundayım.tam hayallerimdeki aradığım kızzın..yıllardır senin gibi bi sewgilimin olmasını hayal etmiştim..sonunda çıktı galiba karşıma..sana ulaşabileceğim bi adres var mı..msn adresi falan..cwbını bekliom..(Ne Profil Yapmışım Be:D:D)
**Sen nasıl bırseysın ole ya..cok tatlı we skeer bırıne benzıosun.brazda sempatıgız galıba..(İnsan Sarrafı Abimiz:P)


Atmasyon ve Eser Sahibi : Tolga Tok

Hiç yorum yok: