6 Mayıs 2010 Perşembe

Windows 7 Kilitli Klasörleri açma ve kilit kaldırma

windows 7 kilitli klasörler

Microsoft bu güne kadar çıkarmış olduğu işletim sistemlerinde (Windows 7 , Windows Vista, Windows XP vb..) sistem dosyalarına standart kullanıcıların ulaşmamasını istemediktedir. Çünkü kullanıcı işletim sisteminin dosyalarını siler değiştirir ise bilip veya bilmeden işletim sisteminin bozulmasına yol açar.Bu mantık ile düşünülürse microsoft kullanıcıların bir nebzede olsa iyiliğini istiyor diyebiliriz.

Fakat eğer biz bu kilitleri kaldırmak istersek aşağıdaki yolu takip etmemiz gerekir.

1)Kilitli klasöre sağ tıklıyoruz.
2)Özellikler
3)Güvenlik sekmesine geçiş yapın
4)Gelişmişi tıklayın
5)Açılan Pencerede Sahibi Sekmesine geçiş yapınız.
6)Altta bulunan düzenle butonuna tıklayarak dosyanının yeni sahibini siz seçebilirsiniz.

Bu adımları doğru bçimde uygularsanız windows 7 kilitli klasörlerin kilidini kaldırabilirsiniz.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

En son islemde tam olarak ne yapiyoruz

Unknown dedi ki...

Nesnelerin ve alt kapsayicilarin sahibini degistiri tiklayip uygula diyorum


Izinleri goruntulemek yada degistirmeden once bu nesnenin ozeliklerini kapatip yeniden acmaniz gerek yaziyor

Napmaliyim

Unknown dedi ki...

En son islemde tam olarak ne yapiyoruz

Unknown dedi ki...

En son maddede nesnelerin ve alt kapsayicilarin sahibini degistir cikiyo tikluyorum

Uygula diyorum

Izinleri goruntulemek icin veya degistirmek icin bu nesnein ozeliklerini kapatip yeniden acin diyor