24 Mart 2010 Çarşamba

Bilge adam kurs ücretleri


Bizim okuyucularımız bilir bir zaman önce bilge adam nasıl isimli bir yazı yayınlamıştık.Yazımızda bilge adamın eğitim sistemi ve öğrenciye yaklaşımı ele alınmıştı. Bilge Adam’ ın firma bazlı olarak nasıl olduğunu okuduk fakat bu kursun ücreti fiyatı nedir diye sordugumuzda cevasp alamamıştık. peki bilge adamın kurslarının ücretlendirmesi fiyatları nasıl? Bilge adam da kurs ücretleri yüksek mi fazla mı? Bilge adam Kurs ücretleri ne kadar?

Aslında ilk olarak yapmamız gereken bu değil. Yani kurs fiyatlarının azlığından yada çokluğundan önce o kursun bize gerçekten faydalı olup olmayacağı. Sanırım hiç bir kimse bir şey öğrenemeyeceği bir kursa az da olsa para ödemek ve zaman harcamak istemez. Yani “az ödeyip hiç öğrenememektense biraz daha fazla ödeyip öğrenirim” deriz.

Öncelikle Bilge Adam web sayfasını bir göz atın ve Bilge Adam kurs çeşidi bakımından bizlere neler sunuyor ona bir göz atalım. Bilge adam web sayfasında bizi daha çok ilgilendiren kısım Bilge Adam Bireysel bölümü.

bilge-adam-indirim

İşte bizi ilk karşılayan ekran. Bilge Adam kurs fiyatlarında %40 indirim olduğundan bahsediyor. Peki Bilge Adam kurs fiyatları ne ki? Linke tıkladığımızda şu bilgiye ulaşıyoruz:

Bilge Adam’ da Microsoft Office eğitimi indirimli, indirimli İngilizce, Muhasebe ve SAP, AutoCAD ve 3Ds Max eğitimlerinde %40 indirim

“Microsoft Office, İngilizce, Muhasebe ve SAP, AutoCAD ve 3Ds Max eğitimlerinde %40 indirim fırsatını kaçırmayın!”

Her ne kadar bilge adam kurs fiyatlarını henüz öğrenediysek te en azından şu an için geçerli olan bir kampanyadan haberdar olduk. Bu yazıyı eğer yayınlandıktan çok uzun bir zaman sonra okuyorsanız Bilge Adam Kampanyalarımız sayfasına göz atmanızı tavsiye ediyorum. Çünkü burada bir çok kampanya haberi yer alıyor. Şimdi diğer kampanyalara bir göz atalım.

Bilge Adam Kariyer Eğitim Kartı

“Bilge Adama gelin Kariyer Eğitim Kartı na sahip olup 24 ay boyunca sınırsız eğitim alın!” Kariyer Eğitim kartının fiyatının gerçekten çok yüksek olduğunu tahmin edebiliyorum. 24 ay boyunca sınırsız eğitim. fakat bizim kariyer eğitim kartının fiyatını öğrenmemiz lazım.

Bilge Adam’ a Erken Kayıt Olan Kazanıyor

“Mart ayı ve sonrasında başlayacak sınıflara kayıt olun, hem %20ye varan avantajlardan hem de Bonus, World, Advantage, Maximum, CardFinans ve Axess kredi kartlarına 6 ve 12 taksit fırsatından yararlanın.” Bu tip indirimlere tüm kurslarda rastlarsınız, klasik bir kampanya. Bence ‘%20 den daha fazlasını da yapabilirler.


Bilge Adamdan Öğrencilere Özel İlgili Bölüm İndirimi!

“Bilge Adama kayıt yaptıran öğrenciler, okudukları bölüme özel %20ye varan indirim fırsatından yararlanıyor.” Duyurdukları Kampanyalar birleşebiliyormu bilemiyorum ama eğer birleşiyorsa ciddi bir indirim sağlayabilirsiniz. Eğer öğrenci iseniz ve okuduğunuz bölümle ilgili bir eğitim almak istiyorsanız işte size fırsat. Yukarı da da dediğim gibi bir de diğer kampanya ile birleşiyorsa bilge adam kurs fiyatı ciddi biçimde aşağı iner.

Bilge Adam’ da Geleceğinize Bilgisayar Teknolojilerinde Yatırım Yapın!

“%40a varan indirimlerden faydalanarak Yazılım ve Veritabanı, Sistem ve Ağ, Web ve Grafik, 3d ve Teknik Çizim veya Bilgisayarlı Muhasebe ve SAP Finans Uzmanı olun!” İşte güzel bir haber daha. Biraz önce %40 indirim sadece bunları mı kapsıyor diye geçirmiştim aklımdan ancak sayfanın ilerleyen bölümlerini okuduğumda başka dersleri de kapsadığını gördüm.

Bilge Adam 3D ve Teknik Çizim Uzmanlığı Eğitiminde Büyük Fırsat

“3D ve Teknik Çizim Uzmanlığında büyük fırsat. Autodesk, Adobe ve Google SketchUp Pro’nun Yetkili Eğitim Merkezi olan Türkiye’deki tek özel eğitim kurumu olan Bilge Adama inanılmaz avantajlarla kayıt olma imkanı yakalayın.” Açıkçası bu büyük fırsatın ne olduğu hakkında en küçük bir bilgim yok. Ancak grafikerlik mesleği her zaman geçerli olan bir meslek ve işinizi severek yapıyorsanız çok eğlenceli.

Bilge Adam’ a %50 İndirimli Kayıt Olun!

“Hafta İçi Gündüz Programlarına Kayıt olan Kazanıyor! Hafta İçi Sabah veya Öğlen programlarını seçin %50 İndirimli Kayıt Olun!” İşte güzel bir fırsat daha.

Bilge adam web sitesinde kurs fiyatları hakkında herhangi bir bilgi yok. 444 33 30 numaralı bilge adam iletişim hattını aradığınız da da fiyat bilgisi vermiyorlar. Kurs fiyatlarını sadece yüz yüze görüşme de veriyorlar. Aslında bu sadece bilge adam özel bir şey değil, diğer kurslar da da bu şekilde. Yüz yüze görüşmede sizi ikna edip kursa kayıt ettirmeye çalışıyorlar.

Bilge Adam’ da hangi eğitim ne kadar ücretle veriliyor bunu öğrenemedik, zaten çok fazla bir anlam ifade etmiyor çünkü her zaman farklı kampanyalarla fiyat değişebiliyor. Siz önce gerçekten bir eğitim almak isteyip istemediğinize karar verin, sonrasında 10-15 dakikanızı ayırın ve görüşmeye gidin, sınıflar ve eğitimler hakkında bilgi alın, herhangi bir derse misafir öğrenci olarak katılmak istediğinizi söyleyin. Sonrasında Netron, SmartPro, Network Academy gibi firmaları da ziyaret ederek onlardan da bilgi isteyin, örnek derslere girin. Ve en sonunda kararınızı verin.


kaynak

Hiç yorum yok: