27 Haziran 2010 Pazar

AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri

AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri
Bu Açıköğretim diploması Herkese Nasip olsun :)

2010 Yılı anadolu üniversitesi açık öğretim final sınavlarının sonuçları 27 gün sonra ancak hazırlandı herkes kendine bir plan ve program hazırlamıştır.En azından açık öğretim'e kayıtlı kişiler bu kritere giriyor.Açık öğretim 2010 final sınavlarında kaldığımız dersler için telafi niteliğinde olan bütünleme sınavları yapılmakta ve bu sınavlar yine final sınavı niteliğindedir.Sizlerde geçemediğiniz dersleri final sınavlarında telafi etmeye çalışacaksınız.Kimisinin 1 kimisinin 6 dersi zayıf gelmiş olabilir fakat önemli olan ders sayısı değil sizin ne kadar derse çalıştığınızdır.Tabi vakti olmayanlar için her zaman bu böyle olmayabilir.Vakit sıkıntısı nedeni yada konsantrasyon gibi sebeplerden dolayı ders çalışamıyorsanız hemen bir açık öğretim bütünleme kursuna başvurmayı düşünmüşsünüzdür.İnternetten Belli başlı eğitim kalitesi iyi olan kursların telefon numaralarını alıp ders başı AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretlerini soracaksınız.Fakat o öyle kolay kolay verilmeyen bir bilgi halini almıştır. Çoğu kurs eğitim verdikleri dersin ücretini telefonda vermezler ilginçtir fakat bu da bir kullanıcıyı çekme çabası niteliğinde oyunlardan biridir.İllede sizin onların bürolarına kadar gidip ücreti öğrenmenizi yada onların sizi ikna edip sizi kayıt ettirmeleri gerekiyor.Bu iş çoğu açıköğretim öğrencisinin canını sıkan bir halden başka birşey değildir.Aşağıya ulaşabildiğimiz kursların ders başı yada kampanya ücretleri eklenecektir.

Güncel AÖF 2010 Bütünleme Kursları ve AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri

Murat ilkumut Açıköğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders 300 TL Kampanya Tek Ders 200 TL (Gelecek yıl 1 ders almanız şartı ile bu kampanyadan yararlanıyorsunuz)
Karacan Açık öğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders (?) TL Kampanya (?) TL
Tasarı Açıköğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders (?) TL Kampanya (?) TL
Deneyim Açıköğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders (?) TL Kampanya (?) TL
Açılım Açıköğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders (?) TL Kampanya (?) TL
Deha Açıköğretim AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri : Tek Ders (?) TL Kampanya (?) TL

Güncelleme :
AÖF 2010 Bütünleme Kurs ücretleri

İletişim açıköğretim isimli açık öğretim kursu ücretsiz Bütünleme kursu vereceği bilgisi elimize ulaştı.İletişim açıköğretim kursu web sitesi iletisimacikogretim.com'dur.İletişim açıköğretim Avcılar kursu , İletişim açıköğretim Kadıköy kursu , İletişim açıköğretim Maltepe kursu , İletişim açıköğretim Ümraniye kursu bulunmaktadır. İstanbulda 4 Bürosu bulunan kurumun diğer illerinde herhangibir bürosu olmadığı resmi web sitesinden görülmektedir.Bu ücretsiz 2010 AÖF Bütünleme kursuna katılmak için önkayıt yaptırmanız gerekmektedir.Ön kayıt için buraya tıklayınız.Yanlız Mail sisteminde bir problem mevcut şuan için. Telefon ile destek alabilirsiniz bu konuda telefon numaraları ise Aşağıdadır.

Avcılar Bürosu İletişim bilgileri
Marmara Caddesi,
Yıldızlar İş Mekezi (Postane Sokağı) No: 29
Telefon:0 (212) 591 82 84 PBX
Fax: 0 (212) 591 82 97
avcilar@iletisimacikogretim.com

Kadıköy Bürosu İletişim bilgileri
Osmanağa Mahallesi, Çuhadarağa Sokak
Şahin İş Hanı No: 5
Telefon: 0 (216) 418 28 08 PBX
Fax: 0 (216) 418 91 80
kadikoy@iletisimacikogretim.com


Maltepe Bürosu İletişim bilgileri
Bağdat Caddesi, Bozkurt Pasajı
No:110 Kat:3
Telefon: 0 (216) 399 61 77 PBX
Fax: 0 (216) 399 62 09
maltepe@iletisimacikogretim.com

Ümraniye Bürosu İletişim bilgileri
Alemdağ Caddesi,
Ali Özdemir İş Merkezi No: 89
Telefon: 0 (216) 481 30 08
Fax: 0 (216) 461 20 82
umraniye@iletisimacikogretim.com

Konu güncellenecektir.Eklemediğimiz Aöf kursları mevcut ise yorum olarak bildirebilirsiniz http://blogherseydir.blogspot.com/

Hiç yorum yok: