25 Haziran 2010 Cuma

ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver | ATI RV730/M96 XP Driver

ATI Asus EAH4650 XP Driver, Asus EAH4650 XP Driver, EAH4650
ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver
Everest üzerinde Ekran kartı modeli ATI RV730/M96 Video Adapter olarak gözükmektedir.Ekran kartı üzerisine bakıldığında ise ATI Radeon 1001 - P1R895.00 - SK3-24C - SK360700 - LF1008S -N2TU1G16D6-AC bilgileri bulunmaktadır. Everest ultimate sayesinde kartı kontrol ettiğimiz aygıtlar kontrol edildiğinde ATI RV730/M96 Video Adapter olarak chipset gözükmektedir.

ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver, ATI RV730/M96 XP  Driver,RV730/M96

Ekran Kartı üzerinde everestte görüldüğü gibi bir ibare bulunmamaktadır.Ekran kartı modeli yazılmamasına rağmen Kartın modeli ASUS EAH4650 GDDR2 1GB 128Bit ATI DX10.1 HDMI Ekran Kartı'dır. ASUS EAH4650 ekran kartının özellikleri ise aşağıdadır.

VGA Chipset MarkasıATI
VGA Chipset ModeliHD4650
VGA SlotPCI Express 2.0
Hafıza (RAM) Kapasitesi1 GB
Bellek TipiGDDR 2
Bellek Hızı800Mhz
Bellek Arayüzü128 Bit
Çekirdek Hızı600Mhz
Monitör BağlantısıDVI /Analog


Bu ekran kartı iyi bir performansa sahiptir. ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver'ı kolay kolay bulamayacağımız driver'lar listesindedir. Aşağıdaki adımlar ile bu problemli driverı rahatlıkla kurabilirsiniz.

ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver KURULUM

*Adımları takip ederek yapmanız sizin faydanıza olacaktır.Kurulum daha önce tanıtımını yaptığımız NVIDIA RIVA TNT2 M64 - Model 64 PRO XP Driver yazısından alınmıştır. Adımları aynı şekilde uygulayın.


Adım 1)
aygıt yöneticisi
Başlat menüsünde bulunan Çalıştır'ı seçiyoruz.Açılan çalıştır bölümüne devmgmt.msc yazıyoruz ve tamam diyoruz.Yukarıda gördüğünüz aygıt yöneticisi ekranı karşınıza gelmiş olmalıdır.Yukarıdaki Listede gördüğümüz aygıtlar problemsiz ve sorunsuz şekilde kurulmuş buna hatalı ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver'ımızda mevcuttur.Yukarıda kurulu şekilde yüklenebildiğinin ispatı niteliğinde olması amacı ile ekledik.Sizin bilgisayarınızda ise Soru işareti veya ünlem işareti bulunan Standart grafik aygıtı VGA ifadeleri olabilir buda ekran kartınızın sürücüsünün bilgisayarınıza yüklenmemiş veya hasarlı olduğunu bizlere bildirmektedir.Peki nasıl güncelleyeceğiz yada tanımlama yapacağız.Adım 2'yi takip edin

Adım 2)
NVIDIA RIVA TNT2 M64

2.ci adımımızda Sorunlu yada hasarlı olan VGA sürücümüze çift tıklıyoruz Yukarıda gördüğünüz ekran karşınıza gelmiş olmalıdır.Ekran karşınıza genel sekmesini otomatik olarak getirmiştir biz buradan sürücü sekmesini seçiyoruz ve ardından Sürücüyü güncelle butonunu tıklıyoruz.

Adım 3)
sürücü güncelleştirme

Adım 2'de size söylenileni yani sürücüyü güncelle butonunu tıkladıysanız karşınıza yukarıdaki sürücü güncelleme sihirbazı çıkacaktır.Biz bu aşamada dikkat etmemiz gereken nokta Yazılımı otomatik olarak yükle seçeneğini seçmiyoruz.Listeden veya belirli konumdan yükle seçeneğini işaretliyoruz.İleri butonu ile devam ediyoruz.

Adım 4)

Arama yüklenecek sürücüyü ben  seçeceğim
Bu adımda Bu konumlarda en iyi sürücüyü ara seçeneğini işaretlemiyoruz.Aynı pencerede bulunan Arama yüklenecek sürücüyü ben seçeceğim seçeneğini seçiyoruz.

Adım 5)

adım 5

Bu adımda Xp sürücü güncellemesi yardımı ile Sürücümüzün hazır olamasına bir adım daha yaklaşıyoruz..Bu ekranda bizlerden sürücünün inf dosyalarını isteniyor.Bunları ben nasıl bulurum diye dertlenmemelerini önermiyoruz.Açılan pencereden Gözat butonuna tıklıyoruz ve 6.adıma devam ediyoruz.

Adım 6)
adım 6
İndirmiş olduğunuz Klasörünün içerisindeki Packages\Drivers\Display\XP_INF klasöründe bulunan CX_95749.inf(Herhangibir infde olabilir sadece indirdiğiniz driver dosyasından seçmeniz şartı ile)dosyasını seçelim ve tamamı seçiyoruz.

Adım 7)
adım 7
Bilgisayarımız sücünün genel bilgilerinin oldugu inf paketini açıyor ve bize bu paketin hangi donanıma ait oldugu bigisini gösterecekler.Konumuzda da kaynak olarak belirttiğimiz ASUS EAH4650 ekran kartının sürücüsünün doğruluğunu kontrol ediyor.Uyumlu donanımları göster seçeneği karşımıza istediğimiz ekran kartını getiriyorsa işlemimiz tamamlanmış demektir. uyumlu ekran kartımızı tanıttık şimdi ise son aşamaya ileri butonunu tıklıyoruz. ama son bir adım daha

Adım 8)
NVIDIA RIVA TNT2 M64 - Model 64 PRO XP Driver
İleri butonunu tıkladıktan sonra sürücümüz yükleme işlemine başlayacaktır.
NVIDIA RIVA TNT2 M64 - Model 64  PRO XP Driver

ve Mutlu son! ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver problemini aştık ve kartımızı kullanmaya başlayabiliriz.

NVIDIA RIVA TNT2 M64 - Model 64  PRO XP Driver

İşlemimizi tamamladık ve bilgisayarımızı kullanmaya başlayabilir.Şimdi ise ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver'ını paylaşalım.ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver'a Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Sadece Driver Dosyasıni indirmek için:
ATI RV730/M96 Video Adapter XP Driver

Tam Kurulum(Setup) Dosyası ile birlikte indirmek için ise:
ASUS EAH4650 XP DRiVER

Hiç yorum yok: