25 Nisan 2010 Pazar

Facebook Uygulama Silme Kaldırma Engelleme

Facebook Uygulama Silme, Facebook Uygulama Kaldırma, Facebook Uygulama Engelleme, facebook uygulamaları nasıl silinir, facebook uygulamaları nasıl kaldırılır, facebook uygulamaları nasıl engellenir

Ben çok aktif bir Facebook kullanıcısı değilim. Bu dünyada herkes gibi benim bir facebook hesap var. ben genelde Facebook'u arkadaşlarım hakkında haberler almak kullanıyorum.En fazla haftada bir kez ya da öylesine giriş yapıyorum.Fakat geçmişte sosyal ağ sitesi facebookta geliştirilmiş olan bazı uygulamaları ve oyunları kullanmışımdır.

Zamanla artık beni rahatsız eden kullanmadığım uygulamaları kaldırmam gerekti ve bu basit işlem bile çoğumuz için problem olabilmekte.Etrafıma bakıyorum çoğu kişi seçenekleri ve ayarları Facebookta kafa karıştırıcı olarak söyleyebiliyor.Bu sebeple böyle bir konu açma ihtiyacı hissettim.

Facebook Uygulamaları Silmek & Kaldırmak veya Engellemek Nasıl Yapılır:

İlk olarak Facebook hesabınıza giriş yaparak başlayacağız. Ana sayfada açılan menülerden sağ üst köşedeki Hesap menüsüne tıklıyoruz Açılan menümüzde Uygulama Ayarlarını tıklayın.

facebook uygulamaları



Şimdi menüdeki uygulama ayarlarını seçtikten sonra sayfa yüklenir.Sayfanın sağ üst köşesinde yer alan açılır seçim kutumuzdan İzin verilen Seçeneğini seçin.

delete facebook applications



İzin verilen seçeneğine tıkladığımızda kullanıcı tarafından hesabınıza yüklenmiş olan tüm uygulamalar listelenir.Uygulamaların yanındaki x simgesine bir tıklama ile Facebook hesabından uygulama siler. Aynı zamanda uygulamaların ayarlarına erişmek için ayarlar seçeneğine tıklayarak yapabilirsiniz.

facebook apps

7 yorum:

Oyuncu dedi ki...

teşekkürler

BiR DOST dedi ki...

VİDEOLU ANLATIM BUYRUN

http://vimeo.com/19619657

BiR DOST dedi ki...

Videolu anlatım.buyrun
http://vimeo.com/19619657

Hakan dedi ki...

Cok Tşkler :))

Hakan dedi ki...

Cok Tşkler :))

Mehmet Emin dedi ki...

Merhaba ya microsoft xperiatm developer site ve twitter gibi bazı uygulamalar benim gelen kutumu görmek ve sayfalarımda paylaşım dahil hertürlü yetkisi var bir hesabımı kapama arkadaşlık isteği kabul etmek vs yok yani benim herşeyimi görüyor ve adıma herşeyi yazıp paylaşabiliyorlar ben kaldırıyorum bunları ama gene kuruluyor bu uygulamar ben bunu nasıl yapacam lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

admin bn beğendirme filan kullanmıyorum ama benim dısımda paylasım yapıyor bu bitane site napmalıyım yugulamalarda filan yok