16 Nisan 2010 Cuma

ikon oluşturma programı (Portable)

icon fx, iconfx, ikonfx, ikon fx

Uygulama geliştirme yada web sitesi tasarımlarında en önemli ögelerden biri ikon (icon)'lardır.İkonlar dikkat çeker ne kadar etkili ise sitenize yada uygulamanıza daha iyi bir izlenim bıraktırır.Kısa bir süre sonra ikon editörüne ihtiyacım vardı ve son zamanlarda IcoFX ikon programının buldum.IconFX'i Taşınabilir uygulama olarak denemeye karar verdim başlıca nedeni ise Ben IcoFX içeren bir zip dosyasını benim flash belleğime atarak istediğim bilgisayarda kullanabilmemdir.


icofx dosyaları



Bu yazımı yazmamın balıca nedeni bir ateş ikonunu iconfx ile dakikalar içerisinde hazırlayabilmemdir.IconFX arayüzü çok şık ve kullanımı kolaydır.Programın içerisinde windows paint'de yapabildiğiniz tüm işlemleri gerçekleştirebiliyorsunuz.Ek olarak aynı zamanda resim geçişleri, resimlerde şeffaflık ve resim oluşturmak için gerekli araçlar gibi çok daha fazlası vardır.

icon fx, iconfx, ikonfx, ikon fx

IconFX programında bir resim içindeki bir objeyi el ile seçip ikon yapabilir, ikon yapılacak resmi editör üzerine sürükle bırak yaparak ekleyebilir ve onu dışarıya aktarırken istediğiniz dosya formatına çevirebilirsiniz.

icon fx, iconfx, ikonfx, ikon fx

IconFX programında yapabileceğiniz birkaç işlem:

Windows simgelerini Mac işletim sistemine uyumlu çevirebilir
Mac simgelerini Windows işletim sistemine uyumlu çevirebilir
EXE uygulamalardan ve DLL dosyalarından ikon simgeleri dışarıya çıkarabilir.
ICL uzantılı ikon kütüpaneleri oluşturabilir ve yönetebilirsiniz.
Windows Vista ve Windows 7'ye uyumlu ikonları sıkıştırabilir.
Çalıştırılabilir uygulama dosyalarındaki (.EXE) ikonları exe'ye müdahale ederek değiştirebilirsiniz.

Program hakkında yardıma ihtiyacınız varsa BURAYA tıklayabilir ve örneklerle farklı ikonlar oluşturabilirsiniz.

IconFX Programını indirmek istiyorsanız BURAYA tıklayınız.

IconFX Programının Taşınabilir uygulamasını indirmek istiyorsanız BURAYA tıklayınız.

Ek olarak: Bu bir Windows Uygulamasıdır.Sadece Windows işletim sisteminde çalışır.

Hiç yorum yok: