7 Ocak 2010 Perşembe

Eufloria oyunu oyna

Can Sıkıntısına Birebir Oyun-Eufloria
Bugünde içimde acayip bir sıkıntı vardı, hiç bir şey yapasım gelmiyordu. Zaten uzun zaman öncede oyunları bırakmıştım. Şu herkezin hayranlıkla oynadığı dünyadan soyutlandığı bağımlılık yapan oyunlar… Oyunları bırakınca özgün oyunlar bulmaya çalıştım. Özgün derken farklı bir platform görsellik ve animasyonları kaliteli, tabi günümüz oyunları gibi şaşalı değil… Karşıma ‘World of Goo’ çıktı. Gerçektende oyun oyundu ama! Hem animasyon hem ses hemde yaratıcılıktan dolayı ödüller almış bir oyun. Ödül veren siteye bakarak bir sürü oyun buldum. Bağımsız Oyunlar Festivali sağolsun. Neyse bu kadar giriş yeter. Orada bir oyun görmüştüm ‘Dyson’ adında. Oyun hem stratejik bir oyun hem bulmaca tarzı hemde insanı dinlendiren bir oyun… Dyson oyunun beta sürümüydü. Şimdi ‘Eufloria’ olarak adı değiştirilmiş. İnternette arayıp bulabilirsiniz. Oyunun Boyutu 100 MB. Oyun ile ilgili hemen bir video göstereyim size….

Evet şimdi bu oyun nasıl bir oyun? Öncelikle Saçma Gelebilir Ama Hele Bir Oynayın Göreceksiniz. Arkadaşım ben oynarken gördü saçma buldu fakat adam sınava giderken bile oyundan kalkamadı :D Bir evren düşünün :D ve gezegenler var. Bu gezegenlerde yaşayan küçük tohumcuklar var. Oyuna başladığınızda bir gezegeniniz oluyor size yaklaşık 15 adet tohum veriyor bu tohumlardan ağaç yapıp üretim yapabilir isterseniz koruma ağaçları yapıp gelişiyorsunuz. Geliştikten sonra tohumlarınızı keşfe çıkartıp yeni bir alan alıyorsunuz tabi düşmanlarınız boş durmuyor. Dikkat edin Saldırılar olabilir… Oyun konusunda soracağınız birşey olursa yorumlarda belirtebilirsiniz. Çünkü ben şuan oynuyorum…

Hiç yorum yok: