31 Ocak 2010 Pazar

google kullanımı

Google Seni Ne Kadar Kullanabiliyoruz?

Güzel Bir Soru! En iyi arama motorunu ne kadar iyi bir şekilde kullanıyoruz? Sadece basit bir arama motoru değil tabiki. Ama ben burada sadece arama özelliğine biraz deyineyim istiyorum… Google’ı basit aramalar yapmak için kullanmak oldukça vasat bir durum bana göre :D Google’da aradığımız herşeyi bulabiliriz. İşe biraz dışından bakalım. Öncelikle web siteleri tabiki, Google olmasa? kim web sitesini millete hızlı bir şekilde tüm dünyaya duyurabilir. Düşünsenize Google bir anda etrafta yok! İnternette kaos yaşanır be :D ! hergün milyonlarca site açılıyor. Bundan nasıl haberdar oluyoruz? %80 google… Peki bir arama yaptığımızda saniyeler içinde bunları ayağımıza getiren google’da arama işinden bahsedelim. Örnek olarak bir program arıyoruz ve tabiki son sürüm. Hemen arama kısmına örnek olarak ‘Tune-Up 2010 Full’ yazdık tamam. Tamam mı? Hayır! Ben olsam, ‘Tune-Up 2010 Full Rapid’ yada ‘Tune-Up 2010 Final Rapid’ tarzı yazardım. Basit olarak bu şekilde yazdım çünkü hem son versiyon olsun istiyorum hemde rapidshare linki olsun istiyorum. Eğer rapid, hotfile yazarsam, Google bunların hepsinin bulunduğu sayfaları toplar önüme getirir. Bende tıklarım içeriğe girip indiririm. Direk ‘Tune-Up 2010 Full’ yazcam bana bir sürü torrent sitesi vs vs şeyler çıkaracak. Google da aramak istediğinizi kısa kelimelerle yazmanız Google için oldukça kolay bir arama işlemi olacaktır. Önemli olan anahtar kelimeleri yazmak..

Kaynak

Hiç yorum yok: