31 Ocak 2010 Pazar

Açıl susam


fakir ressam, Öteki Adam, Şiir, Şiirsel Anlatım
Benim sözüm gözden kaçırdığım bir suratı izler
Kanımı emdi herzaman bu cani aç vampirler
Ancak gocunmadım bu zamanlarda yaptıklarıma
Sen anca uzatır seviye muhabbetini boş boğazla

Esen fırtınalarımı sen bilirsin sana anlattım
Düşünmüştün yaptığım yüzünden beni sefil enayi
Ama bilemedin ki bunları zaten böyle düşündüm
Ama sonunda buldum abi bunun başka yok çaresi

Kanıt istiyorsan ani dur ve izle biraz hayatını
Sen de çektin bu saçma tarzının bin belasını
İzlemiştim. Suç işlemiştim hergün aklıma tatlım
Bunu bilmeme rağmen neden akıl edipte durmadım

Bay susam dinmeyen bir günde farklı bir duam var
Gözüm açık merak etme dünya bir garip ambar
Ama doğru bir değilki anla bunu ve açıl susam
Sevinir miyim Kırk haramilerle bir bir tavla atsam

Tuhaf adam derki mutluluk için şiddete gerek yok
Sen espriydin dedin bu sözlere de karnım tok
Ama ufak bir ayrıntı ki kelin merhemi bulunmazdı
Olsa hiç düşünmeden kendi kafasına çalardı

Çaldın kafana tuttun kafanı ve saç çıktı sandın
Ama bulduğun şey saçını karıştıran kirli samanlar
Aradabir bayıldın bunun etkisi bu boş dumanlar
Çocuktu bir zamanlar bilirsin abi şuan adamlar

Kaynak

Hiç yorum yok: