26 Ocak 2010 Salı

United States of Zombieland




Bir zombiden daha korkunç bir şey varsa; o da zombiye dönüşmüş bir palyaçodur.



Zombieland; zombiye dönüşmüş insanlar tarafından istila edilmiş Amerika’da hayatta kalmayı başarmış iki erkeğin trajikomik macerasını anlatan, son dönemin en iyi zombi parodilerinden bir tanesi. (Bana kalırsa best of ever.)




Tipik zombi filmleri ya da bu işe mizahi yönden yaklaşan zombi parodilerinin aksine, Zombieland meseleye ortadan dalıyor. Zombieland Kuralları sayesinde hayatta kalmayı başarmış bir asosyal genç, Western filmlerden fırlamış Twinkie düşkünü bir herif ve hikayeye sonradan dahil olacak bir çıtır ve bir küçümen bir veledin, zombilerden kurtulmaya çalıştıkları trajikomik hikayelerinin anlatıldığı film izlerken beni bol bol güldürmeyi başardı.




Muhtelif kesimlere yöneltilen bol miktarda göndermenin haricinde; ağaca tırmanan, duvardan duvara atlayan atletik zombileriyle ve Snatch tadında diyalog ve hızlı geçişleriyle Zombieland ilginizi çekebilecek, izlerken güldürebilecek kaliteli bir film. Ben güldüm en azından. Sizi de güldürür. Yani öyle umuyorum. İzleyiniz efendim.

Hiç yorum yok: