5 Ocak 2010 Salı

Yeni Çalışan Farmvilli farmville hile hileleri yöntemi

Mesajımın Her zamanki gibi Farmville hileler hakkında olacaktır. Bana bu blogu yalnızca günlük olarak oyunda hileci farklı hakkında benim kişisel deneyimi için hizmet sizi bilgilendirmek Let olanlar benim blog için yeni olan, için. Ben gerçek kodları hile / kılavuzları göndermeyin. Eğer kılavuzları ve hileler hakkında ben bu yazının sonunda bir link koymak bahsedilen daha bilmek istiyorum. Anyways, benim son posta sonra ilgili en son ve Farmville hileler çalışma, o halde ben kılavuzları o son Farmville dolandırıcı aramaya beni durmadı çalışma bulundu dürüst olacaksınız.

Ben Aralık kadar Ocak, Şubat, Mart ya da belki tüm 2010 bu ay, Farmville hileler için talep artışı hala inanıyorum.

Benim son yazı üzerine bir kılavuz önerilen bu benim için çalışıyor ve arkadaşlarım. Aslında kullanmış ve bir çekicilik gibi çalışır. Ama ben daha önce ben size Farmville Hile daha fazla site için arama olmadığını söylüyorlar. Bana hangi temyiz bu sitede bulunan arıyor gün sonra. Bana bunun benim önceki posta üzerinde belirtilen aynı kılavuzu sunar ama bir paket üzerinde iki kılavuz sunuyor ana sebebi bu entrikalar. Anlam, bir pakette 3 kılavuzları alırsınız.

So merakımı got me, I ve paket satın çok ne sunuyor memnun oldu. Ben son yazı üzerine önerilen kılavuzu aslında paket bulunur Plus o çok popüler ve internet üzerinden talep söyleyebilirim daha 2 Farmville kılavuzları içerir. Rağmen kılavuzları hile ve ipuçları açısından benzer Bunu eğer çabuk düzeyde ciddi ve Farmville nakit (FV nakit) ve Farmville paralar kazanmak istiyorsanız olmalıdır olduğunu düşünüyorum görüşülüyor hızlı ve kolay az çalışma ile .

Farmville Paketi ve gerçek inşaat son hileler güncelleştirilmiş kanıtlanmış içerir dolandırıcı. Yeğenim ve ebook paylaşılan o kadar benimle seviyesi ve Farmville nakit açısından yakalamak birkaç hafta sonra. O kılavuzları onu hızla Farmville ve yukarı seviyeye çok sonuçtan memnun oldu diyor.

Anyways, ben hepsi şimdi düşünüyorum. Ben sadece tekrar durumunda yeni bir Farmville hileler çalıştığını ve umarım ben hile ve yapacağı facebook bu oyun için ipuçları bulacaksınız bulundu göndeririz bizim tarım kolay ve eğlenceli gerçek.

Arada ben de kafeterya dünya üzerinde hileler buldum ve burada benim sonraki blogu üzerine göndeririz düşünüyorum. EVET ... bu yüzden bu kafeterya dünya ile de bir kafede dünya addict bu benim pc etrafında asılı olan hileler. :)

Thats all folks. Güzel bir gün ve mutlu bir tarım var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR
BEN 24,24 ARAZİ EKİYORUM VE GÜNDE 15,000 EX KASIYORUM. 24 ARAZİDE 520 KARE EKİYORUM
KULANIM ALNIM HARİÇINDE AMA 520 KARE
DUZ EKİYORUM ONUN HARİCİNDE 2500 KAREDEN UST UTS EKİYORUM BU DA 3020 KARE EDER 3 XP PEAS EKERSEM 1 EX SURME ETİMİ 3+1=4 EX BUDA GUNDE 12080 EX ARKADAŞLAR BUNU BİR BOT YAPIYOR BOT EKİYOR VE TOPLUYOR 3 GUNDUR YAPIYORUM DAHA BANLANMADIM YAKINDA SİLCEM LEVEL 70 YAPAYIM 10,000,000 CASIYON OLDUKTAN SONRA SİLCEM
KULANMAK İSTEYEN VARSA BENİ EKLESİN MSN YARDIMCI OLURUM ARKADAŞLAR.. HEPSİ GERÇEK ... SUPER HECK hudaverdi-seher-68@hotmail.com