18 Ocak 2010 Pazartesi

Sahte Karne | Kendi Karneni Kendin Doldur

okulun bitmesine az bir süre kala çoğu kişinin tek çıkar yolu olan sahte karne hazırlama oldu xD ama unutmayın bunun garantisi yoktur xD en garannti yolu oturup çalışmanızdır. adam gibi okunlan okukunuzu xD ananız babanız kim için çalışıo :D

kendinizi bir nevzede olsa avutmak için sahte karne yapalım biraz xD. zati bunları anca ilk okulda görürsünüz. lisede ise hayaldir sadece xD üniversteyi düşünemiyorum.
iyi – kötü ilk dönem sona ermiş bulunmakta. artık hedefimiz 2. dönem =) bakalım ne olacak 2.dönem.

Sahte Karne Hazırlama Programı Liseler için
lise sahte karne hazırlama, nasıl sahta karne hazırlanır, Sahte Karne hazırlama, sahte karne hazırlama programı, sahte karne programı sahte karne programları, sahte karne yapma programı sahte karne, sahte karne yapma programı sahte karne programı, sahte karne yapmak istiyorum sahte karne

Sahte karne indir
Dosya Şifresi =Blog Herşeydir (boşluklu)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Kardeşim bişi sorucam . Bu notları nasıl ekliyoruz . bi bilgi verirmisiniz lütfen

Adsız dedi ki...

lise karnesi verseydin daha iyi olurdu

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben 7 sınıfım 2 dönem kardesi qerek eyer yapma yollarını bilen varsa söylesin lütfennnn acİİİl (ağrı)

zeynep dedi ki...

off ya ben yapamadım arkadaşlar dha dogrusu bunu yaparsam bilgisayar çok kötü çöker yaa

Adsız dedi ki...

yapmak paralımııııı

Adsız dedi ki...

sacmalama zeynep

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mutlaka ihtiyacı olan çıkabilir herhangibir bozacak işlemi yok dosyanın zaten zeynep biraz uydurmuş münasip yerlerinden denedim oldu :))

Adsız dedi ki...

anlatırmısınız karne kaağıdını nerden bulcaz ve notları hngi programda değiştrcez ve nası değiştircez acil söyleyinnnnn berk

Adsız dedi ki...

Ayyy sorumlulugunuzu bilmiyorsunuz sonrada yardım istiyorsunuz 😀😀😀