11 Mart 2010 Perşembe

Blog ödülleri 2010 kayıtları başladı fırsatı kaçırmayın

Blog ödülleri 2010

Geçen yazılarımdan birisinde bu muhteşem organizasyona katılım ve başvuru tarihlerini açıklamıştım.Ülkemizde blog kullanımını yaygınlaştırmak ve internette özgün ve temiz içeriğin temellerini atmak amacıyla düzenlenen yarışmanın bu sene 3.sü düzenleniyor.Blog ödülleri 2008,209 derken blog ödülleri 2010 için kayıtlar başladı.Bu arada zaman ne çabuk geçiyor.Dönelim konumuza dediğim gibi kayıtlar başladı.Eğer bir blogunuz varsa ve sizde başvurun neden olmasın.Sizde ülkemizdeki blog kavramının gelişmesine yardımcı olmuş olursunuz.Ben şahsen çok fazla yoğunluğa sahip olmayan blogum ile yarışmaya başvurdum.Kazansam da kaybetsem de veya hiç kabul olmasa da önemli değil.Çünkü benim en çok düşündüğüm konu ülkemizde blog kavramını daha yukarılara taşınmasıdır.Hadi kabul edildik.Olmaz da belli bir oy sayısına ulaştık.Olabilir kim sevinmez ki.Gelelim başvurunun kategorilerine;başvurabileceğimiz 17 kategori sağlanmış.Bu kategoriler sırasıyla şunlar:Aile, İş Dünyası, Gezi, Haber Gündem, Hobi, Kadın, Kültür Sanat, Kişisel, Moda, Otomobil, Oyun ve Eğlence, Reklam Pazarlama, Spor, Teknoloji, Topluluk, Windows Live Spaces ve Yemek.Katılış tarihlerini yine bildireyim.10 Mart-30 Mart tarihleri arasında başvurularınızı yapabilirsiniz.Bende blog’umu tanıtmak ve yarışmaya katılmak istiyorum diyorsanız http://2010.blogodulleri.com/ adresine bir uğrayabilirsiniz.kaynak

Hiç yorum yok: