13 Ocak 2010 Çarşamba

Windows 7 Starter Dil Paketi Yükleme

windows 7, Starter, türkçe, ingilizce, dil paketi, ek dil, yükleme,
Windows 7

Bilgindiği üzere microsoft xp ve vistadan sonra windows 7 ile karşımıza çıktı onu bazı kişiler beğenmedi bazıları ise ayatımın işletim sistemi diye tabir ettiler.win 7 işletim sistemi şuana kadar çıkan microsoft firmasının en yeni işletim sistemi olarak bilinmektedir.Her çıkan microsoft ürünü mutlaka kendi içerisinde paketler haline ayırılıp satılmaktadır.Microsoft Windows 7 Sürümleri ise aşaığıdaki gibidir.

Windows 7 Starter 
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Professional 
Windows 7 Ultimate
Windows 7 Enterprise 

Yukarıdaki windows 7 sürümleri arasında hem fiyat hemde özellik bakımından farklar mevcuttur.En Önemlisi ise windows 7 ultimate sürümünden önceki paketler starter dahil bu sistemlere ek dil paketleri yükleyememizdir.Vista'da ve Win7 de sadece ultimate işletim sistemelerinde dil paketi yükleme değiştirme bulunur. İşletim sistemini türkçe veya ingilizce gibi diğer dillere çevirmek için legal olmayan ve sürekli problem çıkartan başka yamalar mevcuttur onları deneyebilirsin.


fakat bunun aşıldıgı söylentileride ortalarda dolaşmıyor değil!
Vista starter da oldugu gibi

Hiç yorum yok: