20 Ocak 2010 Çarşamba

Cep Telefonu hastalığı


Bilmiyorum sizlerde varmı bende var galiba teknolojiyi okadar çok seviyorumki alanında en çok gelişen ve birçok yenileğe imza atan ceptelefonlarını çok seviyorum arkadaşlar nasıl bir hastalıktırki bendeki habire telefon değiştiriyor farklı farklı markaların farklı modellerini deniyorum ve hepsininde en sonunda içine ediyorum  Hastalık olmuş arkadaş belli son olarak’ta kullandığım İphone’dan dokunmatik olduğu için çok sıkıldım onu aile fertlerinden birisine devrettim Diğer telefonum olan Nokia n70 ceptelefonumunda artık içine etmişim  2,3 kere tamir gören bu telefonun msj yazma özelliğini sevdiğim için tutuyordum en sonunda telefonun kendisine ait kulaklığınıda bozduktan sonra artık yeni bir telefon alma vakti geldi dedim 3günlük çok yoğun bir araştırmam sonucunda ve 8,9 alışveriş sitelerindeki yorumları okuduktan sonra Nokia N79 almaya karar verdim telefonu okadar çok övmüşlerki 1000 adet yorum okumuşumdur 3günde Yorumların &99′u telefonun çok iyi olduğu yönde hepside almış kullanmış %1′ise kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunlar yüzünden isyan etmekte  valla arkadaşlar karar verdim telefonu almakta Siyah renk alıcam sistem özellikleri vs herşeyi çok güzel telefonun özelliklerini saymak istemiyorm bitmiyor çünkü heleki kutu içindeki 3 renkli kapak muhteşem  araştırırsınız arkadaşlar Ben bugün alıyorum saat 04:40 olmuş .:D Telefon alıcılarınada tavsiyemdir. N79

Hiç yorum yok: