20 Ocak 2010 Çarşamba

Neden geceleri Uyumuyorum ?


Neden geceleri uyumuyorum ? bunu sorarken buldum kendimi merak edenlerinizde vardır yapıyım açıklamamı yalnız kalmayı ve rahat olmayı bulunduğum ortamın sessiz olmasını hep sevmişimdir .oyüzden geceleri uyumuyorum alışmışım uykum gelmiyor artık sabah 7de anca geliyor  bünye bozulmuş birkere bilgisayarda olmadığım zamanlar TV’de TNT’kanalında birbirinden güzel gece yayın veren filmleri izlerken buluyorum kendimi soruyorum bazen hayat bumu diye ? Tek aradığım şeyin biraz değişiklik biraz macera biraz heyacan olduğunu anlıyorum birden o yüzden film hastası bir insanım bu sevdiğim 3 isteği filmler karşılıyor ben hayata 1kez geliyorum arkadaş öyle olduğuna inanıyorum çünkü neden hayatımı yaşamıyım  ? ileride masa başı bir iş evde beni bekleyen bir kadın 2 çocuk istemiyorum varmı bundan sıkıcı birşey arkadaş Tanrı dünyayı ve insanları yaratmış ben neden Tanrı’nın yarattıklarından faydalanmıyımki ? O nedenle şimdilik böyle geceleri isteklerimizi tatmin etmeye çalışıyoruz  söz biraz garip oldu ama en yakın zamanda Maceralara atılacaz inşallah demi Crew ? benim gibi düşünen varsa bizimle gelebilir nereyemi ?  o konuda daha bir fikire varmadık ama bu ülkeden çok uzak bir yere diyebilirim Keşfedilecek çok yer var Dünyada  yada Uzayda. Sorun içinizdeki çocuğa bu söylediklerimi ! Yapmak istemeyen Kaç kişi çıkar acaba ?

1 yorum:

Barış dedi ki...

Arkadaşım sana katılıyorum hayatta farklılıklar olması gerekir gitmek keşvetmek araştırmak bunlar farklılıkları doğurur. Genelde insanların yaşantıları hep aynıdır. Bunun en büyük sebebide insan aciz bir varlıktır. Her nekadar farklılık istesede büyük adımlar atamaz. Sıradan birinin dünya turuna çıkabilmesi için ya çok zengin olması gerekir yada besine suya ihtiyaç duymaması yorulmaması gerekir.