17 Ocak 2010 Pazar

İnternet Problemi

internet problemleri
Selam Arkadaşlar Sizlere başıma gelen daha doğrusu hayat damarlarımdan biri olan internetimin beni nasıl sinir ettiğinin ve firefox ile modem arasında fizike aykırı bir ilişkinin oldugunu anlatmaya çalışacağım. Olay tamamen 15 dkk önce gerçekleşti.
Konuyu bir foruma ekleyecektim fakat bloguma yazayım okurlar bilgilensin istedim :)

İyi geceler öncelikle şimdi benim internet uzunca bir süredir problemli ve ne tt servisi geldi ne aradı hoş aradı tarih belirledik ama dönen kimse olmadı

bayram öncesi (kurban) apartmanımızın önündeki telefon kutuların değişimiyle bizim hattı baglamayan turk telekom yetkilileri ile başlayan internet problemim kesilmeler kopmalar derken zar zor girebildiğim internettime acaip bir haller oldu.Fizike aykırı bir durum söz konusu

hafta sonları evime gelip bilgisayarını kullanabilen birisiyim haftadan haftaya geliyorum evime makinada ie firefox opera chrome gibi bilimum tarayıcılar mevcut fakat ben firefox kullanıyorum şimdi şöyle bir durum oldu

pc'yi açtığımda modemde link ışığım gayet normal yanıyorken ie ile internete girmeye çalıştıgımda sayfa görüntülenemem hatası alıyordum modem arayüzünden baktığımda modem wan ipsi alamıyordu yani sebep bundan diyerek beklemeye başladım daha öncede alamıyordum ama bir süre sonra geliyordu bu sebepten bekledim can sıkıntısından 1 film bitirdim dönüp bakıyorum wan ipsi yine yok işte tam yatmaya niyetliyken yani bundan 5 dkk önce birde firefoxu açayım dedim açmamla internetin gelmesi bir olduwan ipsine baktım oda gelmiş bu modemler firefox arasında nasıl bir ilişki var creative'in mozzillaya bir saplantısımı var da bana ip vermiyor.ömrü hayatımda böyle problem duymadım görmedim. makina açıldıgında ie ile açarsak wan ip sebebiyle internet yok firefoxaa dönersek wan ipmiz geliyor nasıl bir mantıktır anlamış değilim p.tesi şu modemi iyibir test edelim bakalım belki arkadaş saçmalıyordurki öyle gözüküyor.

Hiç yorum yok: