20 Ocak 2010 Çarşamba

Photoshop ile Broşür Nasıl Yapılır?

Broşür tanıtım ve reklam alanında en etkili eylemlerdendir. Siz de reklam yapmak istediğiniz alanların etkili bir şekilde tanıtılmasını istiyorsanız broşür hazırlamalısınız.
     Broşür hazırlamayı bilmiyorsanız iki seçeneğiniz var. Ya bu yazıdan birşeyler kapıp öğreneceksiniz ya da yüzlerce lira vererek bu işten anlayan birisine yaptıracaksınız.
brochure-using-photoshop-200X200
     Broşürler genellikle tezgah üzerine konulur ve sizin sessiz reklamcınız görevini alır. Bu durumda bizde Adobe Photoshop programını kullanarak sizlere broşür yapmasını öğreteceğiz.
     Eğer zor gelirse Microsoft Office 2007 ile gelen Publisher programını da kullanabilirsiniz.
     Adım 1. Elinize bir A4 kağıdı açın ve bunu üçe katlayın. Önemli olan ve odaklanmamız gereken kısım ise orta kısım olacaktır.
120089_Full
     Adım 2. Karıştırılmaması için elinize bir kağıt alarak üzerine bilgileri yazabilirsiniz. Örneğin iç ön, geri ve kapak diye.
119929_Full
Adım 3. Photoshop’ta açmamız gereken sayfanın özellikleri bu şekilde olmalıdır.
120067_Full
Adım 4. Photoshop’da klavuz çizgiler ile elinizdeki kağıdın aynısını yapın.
Adım 5. Elinizdeki kağıttan nerelere ne koyacağınızı düşünerek Photoshop’ta da gerekli yerlere görseller ve yazıları ekleyin.
Adım 6. Tekrar yeni bir belge açın ve sayfanın arkasını tasarlamak için yine üç bölüme ayırın.
Adım 7. İlk belgenin çıktısını alın. Çıktıyı tekrar yazıcının içine yerleştirerek arkasınında yazdırılmasını sağlayın.
Broşürünüz hazır geçmiş olsun.

Hiç yorum yok: