14 Şubat 2010 Pazar

Hangi Lost Karakterisin Öğren

lost, karakterler, hangi oyuncu, hangi karakter, hangi oyuncuya benziyorsun, hangi lost karakterine benziyorsun 
Sizlerde benim gibi Lost hayranı iseniz size ilginç bir haberim var.Lost'taki hangi karaktere benzediğinizi öğrenmek istiyorsanız 15 soruyu cevaplayarak öğrenebilirsiniz.Evet 15 soru ve siz hangi karaktersiniz. Ben de denedim Hugo Reyes'e benzediğimi gördüm.Dizideki Hugo karakterini beğenirim ama sonuç benim için ilginçti.Hugo ile akrabalığımı mı var diye kendi kendime düşündüm.Yoksa ölüleri görme yeteneği bende de mi var? Hem ilginç hem korkunç.Yine de sonuca razıyım ya Ben'e benzeseydim? Size bir de kötü haberim var sorular İngilizce .Yine de bence kendinizi deneyin atarak tutarak sorulara cevap verin....Size vereceğim linke tıklayarak açılan sayfadaki oyuna katılın...Tıkla

kaynak

Hiç yorum yok: