23 Şubat 2010 Salı

Friendfeed’e yeni rakib Nsyght yanına alınmış

 
Benim kanımca bu servis tutar.Hemde çok tutar niye çünkü tüm hesaplarımızı ve diğer ağlardaki tüm gönderi ve paylaşımlarızı tek bir servis üzerinde aynı anda görebiliyoruz.Bu nedir kardeşim hergün bir sosyal ağ hergün yeni bir internet projesi.Yetişemez olduk bu sosyal ağların hangisini kullanıcaz.Tüm bu sosyal ağlarda ki hesaplarımızın takibini nasıl yapıcaz.Her birisinin birbiriyle entagrasyonu söz konusu olsada yine zor bir iş kardeşim.
Günümüzde sayısız sosyal bulunmakta.Bunların en popülerleri tabi ki en çok kullanılanları ve aynı zamanda popülerliği gitgide artanlar var.Bu yeni oluşan sosyal ağlar Türkiyeyi çok sevmişe benziyorlar.Yayına alınır alınmaz karşımıza türkçe olarak çıkıveriyorlar.Bu yeni sosyal ağımızda FriendFeed servisine rakip olarak geliştirilmiş.Servisin ismi Nsyght olarak yayına alınmış.İsmi biraz zor telaffuz edilse de türkçe olarak ilk andan itibaren yayına alınması güzel bir durum diye  düşünüyorum.
Servise bende kayıt oldum.FrienFeed yapısı kadar karmaşık bir yapıya sahip değil.Ana sayfaya girdiğinizde son güncellemeleri direk anasayfa üzerinde görebiliyorsunuz.Aşağıdaki resimde de göreceğiniz üzere aynı sayfa üzerinde siteye kayıt ve yine diğer sosyal ağlar üzerinden siteye girip paylaşımda bulunmanız mümkün.Birçok sosyal ağla site içerisine giriş yaptım ama sadece FrienFeed entagrasyonunu göremedim.
Servis 4 kişilik bir kadro tarafından geliştirilmiş.Sitenin hakkımızda bölümüne bakarsınız bunu daha iyi göreceksiniz.Siteyi FrienFeed rakibi olarak gösterdik ama sitenin FriendFeed entagrasyonunun olmaması ayrı bir çelişki yaratıyor.Servisin diğer servislere güçlü bağlantısı ile verilerinizi tek bir çatı altında tutup çok zamanlı ve dönüşümlü olarak kullanabiliyorsunuz.Konuşmalar sanki belli ağaç dalları gibi sıraya alınmış olarak gidiyor.Yani servis üzerinde karmaşıklığa asla yer verilmemiş.
Servisin en güzel özelliklerinden birisi de filtreleme özelliği bence.Peki neden?arkadaşlarımızın tüm gönderileri üzerinde facebook içersin de zorluk çekmiyormuyuz.İşte burada filtreleme özelliği biz en istersek onu görebilicez.Örneğin ben sadece video gönderilerini görmek istiyorum diyorsanız o zaman yan tarafta bulunan filtre menüsünden video seçeneğini kullanıcaz.Servisin bana göre  en güzel özelliği budur.
Benim kanımca bu servis tutar.Hemde çok tutar niye çünkü tüm hesaplarımızı ve diğer ağlardaki tüm gönderi ve paylaşımlarızı tek bir servis üzerinde aynı anda görebiliyoruz.
kaynak

Hiç yorum yok: