14 Şubat 2010 Pazar

Kamyon Arkası Yazıları (Komik yazılar)

  • karayollarında değil, beyaz kollarında ölmek isterim-

  • -gidişine yollar, bakışına kızlar hasta-

  • -istedim vermediler; sen şoförsun dediler-

  • -önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama-

  • -al fordun dizelini, sev köyün güzelini-

  • -burma burma bıyıklarım, tarkan seni ayıklarım-

  • -seni sevmek sucsa ben idama raziyim-

  • ---------geç!Dayın kurban olsun---------

  • geç geç önde pok var sanki..

  • .....babalar önden gider....

  • !!!!!!!!!! aşkım bir sabun ise, köpürt beni pakize !!!!!!!!!

  • ==ruzgarima kapilama.. cesidim olursun==

  • ...askın bana hız verir ,yağmur camur vız gelir...

  • hızdan zevk alan hastaneden sevk alır..

  • *kızı kolda fordu yolda severim*

  • gönlünde bana yer yoksa güzelim, olsun ben ayakta da giderim

  • kalbinde yoksa yerim, muhim degil guzelim ben ayakta da giderim...

  • hatalıysam hata yaz 3280'e gönder...Orhan Gencebaydan hatasız kul olmaz parçası cebinegelsin

  • anan da uzun severdi..(uzun farları yakınca ortaya çıkan yazı) xD

  • 'demir gibi kollarim, hiç affetmem sollarım.'

  • ..ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim..

  • ''aramasın gözlerin 550 gün mola güzelim.''

  • Hatalarım stilimdiR!..

  • "entelim ama para bende"

  • lutfen surucu hatalarini yuz yuze goruselim

  • hatalıysam-> hatasız kul olmaz, hatamla sev beni

  • kızları da alsalar askere, vallahi istemem tezkere.

  • babam sağolsun

  • demirde pas yolda as..darılma ford sende bas

  • %%..beni sollama devlet sarsılır..%%

  • ! bir hostesim bile olmadı !

  • Rahmetli de sollardı
    kaynak

Hiç yorum yok: