13 Şubat 2010 Cumartesi

Adobe Media Player’in indirdiği dosyaların depolandığı yer

adobe, application data, cache, depolama yeri, indirme yeri, local settings, location, media player, rss, yer
Evet yine acayip can alıcı, süper gerekli bir bilgiyi paylaşayım sizinle. Adobe, kendi media player’ini piyasaya sürdü. Ücretsiz olarak indirilip kurulabiliyor. Air tabanlı olduğu için acayip hantal. Bunlar bilinen şeyler. Bu metya pleyırın en önemli özelliği adres ekleyip ordaki videoları bilgisayara indirip izleyebiliyorsunuz. Online veya offline olarak tabi. Yalnız işin içinde Adobe olunca hiçbişi rahat olmaz. İndirdiğiniz dosyaları size vermiyor. Offline izleyeceksen illa benim üzerimden izleyeceksin diyor. Kaba saba program direk bs den çift tıklayıp videoyu izlemek varken senden iki saat niye video açmaya uğraşiyim ki.
Neyse işte bu sebeplerden sizin için aradım taradım ve bu programın videoları sakladığı yeri buldum. Du lokasyon diyim de havalı olsun.
C:\Documents and Settings\%KULLANICI ADI%\Application Data\Adobe\Adobe Media Player\Local Store\cache
Tabi bu XP için siz de kendi işletim sisteminize göre yolunuzu çiziniz. Burdaki cache klasörüne girdikten sonra karşınıza tuşlara rasgele basılmış gibi adlandırılmış klasörler çıkacak. Misal: “1e07b1496bdc73e3ed2a34a9dd3b1018″ Bunlardan boyutu büyük olana girin. Misal benimki 200 mb idi. ve videolarınız karşınızda. Onların da isimleri garip gurup: 5e88172a2d561a628cfc8b3852ecda02.flv Tekrar adlandırmanız gerekebilir ama olsun elinizin altında durur.
kaynak

Hiç yorum yok: