26 Şubat 2010 Cuma

Windows 7 illegal aktivasyon yapanlar dikkat : KB971033

Windows 7 Aktivasyon Güncellemesi Korsan Windowsları yakalamaya başladı
 Windows 7 KB971033 Güncellemesi

Microsoft windows 7 şu son zamanlarda dilimizden düşüyor.Çevremizden bana windows 2007 kursana bana vista yedi kursanaları duyduktan sonra bu kanıya vardığımı söylemeliyim. İsmini tam anlamıyla söyleyemediğimiz bu işletim sistemini kullanan kişiler sizce bu işletim sistemini orjinal lisansı ile mi kullanmaktadırlar yoksa illegal windows 7 ler sayesindemi? Sizlerinde tahmin ettiği gibi %70lik gibi bir kısım illegal yollardan bu işletim sistemini kullanmakta.Şimdi amacımız sizleri daha doğrusu crackli windows 7leri kullananları caydırmak değil elbette Microsoft'un bir uyanıklığını bildirmek.
Microsoft Windows 7 için yeni duyurduğu KB971033 kodlu güncelleme ile bu kaçak kullanımın önüne geçmeyi planlıyor daha önce WGA (Windows Genuine Advantage) ile bu korsan windowsların önlemin almaya çalışsada bunda pek başarılı olamamıştı.Şimdi ise Karşımıza WAT (Windows Activation Technologies) ile korsan windows 7leri deaktive etmenin peşinde siz siz olun KB971033 kodlu güncellemeyi windows update sırasında yüklemeyin

Hiç yorum yok: