14 Şubat 2010 Pazar

windows 7 korsan uyarısı

microsoft, windows 7, korsan uyarısı, removewat, wat kaldırmak, korsan uyarısı kaldırma

Günümüzde korsan ürün kullanımı oldukça fazla.Özellikle Microsoft ürünlerinde yani işletim sistemlerinde oldukça büyük bir oranda korsan kullanımı mevcut.Microsoft ve diğer kuruluşlar son yıllar da bu korsan kullanım faliyetiyle savaşsa da bu konuda çok fazla yol aldığı söylenemez.
Microsoft’un bu son işletim sistemini çıkarmasıyla birlikte bu korsan kullanımı hakkında yeni planlar hazırladı.Zaten Windows xp üzerinde bulunan orjinal yazılım doğrulama aracı windows 7 üzerinde önümüzdeki günlerde elden geçirilerek.

Bu doğrulama aracı ile Windows 7′yi korsan olarak kullananlar tespit edilerek bu işletim sistemlerinin korsan aktivasyonları iptal edilecek.Böylelikle işletim sistemini korsan kullananlar aktivasyonu yapılmamış bir sisteme sahip olacaklar.

Bu konuda Microsoft tarafından gelen açıklama da şöyle deniyor;
Çeşitli keyler ve warezler kullanılarak  sahte olan işletim sistemini sanki orjinalmiş gibi göstererek kullananların tespit edileceği ve sistemlerin deaktive yani orjinal dışı bırakılacağı ancak bu işlem sonrasında ürünün kullanıma tam olarak kapatılmasının yerine kullanıcıya orjinal ürün kullanımının benimsetileceği
açıklandı.Peki bu uygulamalar tam olarak ne zaman gerçekleşir işte orası bilinmez.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merak etmesinler iki gün sonra onuda hallederler