15 Şubat 2010 Pazartesi

Youtube disco kullanımı

disko, youtube, youtube disco, youtube disco detaylı kullanım, youtube disco kullanımı, youtube disco kullanımı resimli anlatım, youtube disco nasıl kullanılır, youtube disco özellikleri, youtube disco özellikleri kullanımı, youtube disco playlist oluşturma, youtube disco resiml anlatım, youtube disko, youtube disko kullanımı
Youtube Disko - Youtube Disco  Müzik tarzını youtube ile bul Resimli anlatım

Daha önce türk alternatifleri çıkmıştı fuly gibi servisler bu hizmetin yanında sadece alternatifleri olacak nitelikteler fakat asıl olan youtube disco gerçekten muhteşem bir hizmet olmuş müzik severlere.Siz tarzınıza uyan sanatçıların adını disco araması yaparak tüm şarkılarına vealternatif şarkıcılara ulaşabiliyorsunuz.

Youtube'un ücretsiz servisi olan discoyu mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.

Youtube disco tarafından tarkan araması sonucunda bana önerilen bir şarkı pek bir alakasız fakat müzik hoşuma gitti hemen paylaşalım.



Youtube yeni müzik player servisiyle diğer servisleri ezeceğe benziyor. Diğer müzik dinleme portallarının aksine bir şarkıcınınn tüm videolarını tekrarsız, eksiksiz popülerlik sırasına göre diziyor.
Dizmenin yanı sıra, aradığınız şarkıcınn tarzına benzer şarkıcalarıda araya karıştırıp mixliyor. Şimdi burada karışıklık olur gibi düşünmeyin sakın :)
Resimli anlatımımıza başlıyalım.
Öncelikle Youtube Disco‘ya giriyoruz.

Ben ” Duman” ın şarkılarını aramak için duman yazdım ve “Disco!” butonuna bastım.
Yanlız 1-2 saniye içinde ajax efektleri ile dumanın disco sayfası önüme geldi.
Sayfanın özelliklerini, inceleyelim.(resme tıklayarak büyük hale getiriniz)
disco-anlatim23.png
1. Alan: Ağırlıklı olarak seçtiğiniz şarkıcın şarkıları çıkacak fakat disco olduğu için araya aynı tarzada bi kaç müzik daha serpiştirilmiş. Misal benim aramam da yine türk rock sanatçılarından Teoman, Şebnem ferah gelmiş. Burada istemediğiniz şarkılarının yanındaki “X” butonuna tıklayarak  listenizden çıkara bilirsiniz.
2. Alan: Burada sadece seçtiğimiz sanatçının parçalarından oluşuyor, Benim aramam da sadece duman yani :) listemize eklemek için şarkıların yanında bulunan ikon’a tıklamamız gerekmekte.
3. Alan: Bu alanımızda  da vidolaraımızın görüntüleri oynuyor. Bildiğimiz Youtube player yani : )
4. Alan. Burada yazdığınız şarkıcı hakkında bilgi bulunuyor. Ama ne yazık ki ingilizce.
Listenizdeki şarkılar otomatik olarak değişecektir. ayrıca play tıklamınıza gerek yok yani.
Kullanması bu kadar basit ve anlaşılır. Son olarak oluşturduğunuz listeyi youtube accountunuz ile giriş yapıp kaydedebilir ve tekrar tekrar dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: