14 Şubat 2010 Pazar

Ünlülerin son sözleri

Ünlülerin son sözleri
Van Gogh: “Sefalet asla bitmeyecek”
Kafka: “Ortada yazar olduğuma dair hiçbir kanıt kalmasın”
Chopin: “Beni kesip, içimi açmalarını sağlayacağına yemin et. Böylece canlı canlı gömülmekten kurtulurum”
Karl Marx: “Hadi oradan… Son sözler yeterince doğru söz söylememiş aptallar içindir”
Fransız Dil Bilimci Dominique Bouhours:  “Ölmek üzereyim veya ölüyorum. Her iki ifade de doğrudur”
Sir  Winston Churchill: “Her şeyden öyle sıkıldım ki…”
Franklin Roosevelt: “Korkunç bir baş ağrım var”
Wilhelm Theodor: “Cenaze merasimimde papaz sözü fazla uzatmasın”
George Bernard Shaw:  “Bu da benim için yeni bir deneyim olacak”
Anton Çehov: “Çok zamandır şampanya içmemiştim”
İngiliz Kralı 2. Charles:  “Ölümüm çok uzun sürdü, umarım beni affedersiniz”
Ünlü edebiyatçı Gogol:  “Bir merdiven çabuk bir merdiven getirin”
Goethe:  “Biraz daha ışık”
Namık Kemal:  “Biraz dinleneyim”
Peyami Safa:  “İşte bu fena”
Immanuel Kant: “İşte bu iyi”
Oscar Wilde:  “Ya duvar kağıdı gidiyor, ya da ben”
Victor Hugo: “Siyah bir ışık görüyorum”
Nostradamus: “Yarın burada olmayacağım”
Galileo: “Beni assanız da kesseniz de dünya dönüyor”
Brütüs: “Fazilet, sen bir laftan ibaretmişsin”
14. Louis: “Siz benim ölümsüz olduğumu mu zannediyordunuz?”
Konfüçyüs: “Beni anlayan hiç kimse yok. Beni üstat olarak kabul eden hiçbir hükümdar çıkmadı”
Leonardo Da Vinci: “Haşmetli hükümdarımın kollarında ölmek benim için şereflerin en büyüğüdür.”
Rus ruleti oynayan Rock Yıldızı Terry Kath: “Merak etme, dolu değil”
Malcom X: “Durun! Durun! Telaşlanmayın, sakin olun kardeşlerim”

kaynak

Hiç yorum yok: