11 Şubat 2010 Perşembe

sevgiliye hediye ne alınır

sevgiliye hediye fikirleri, sevgiliye hediye seçenekleri, sevgiliye hediye erkek, sevgiliye hediye ne alınır, sevgiliye hediye yapmak, sevgiliye hediye önerileri, sevgiliye hediye sevgililer günü hediyesi
Biliyorsunuz ki , 14 şubat sevgililer günü yaklaştı bugün 10 şubat yaklaşık 4 gün sonra sevgilisi olan – sevgililerine güzel bir hediye alma telaşı ve cabası içindeler – her nekadar şu sıralar benim ilişkimde sıkıntılar olsada benim hediyem son dakika verip vermeyeceğim belli olacak.
Dileyen arkadaşlar aşağıdaki yazılardan birisini uygulayabilir , uygularsada bi haber verirseler benide sevindirmiş olurlar …
-Ona sevginizi anlatacak,içinizden gelen ne varsa bir kağıda döküyorsun,sonra bunu puzzle
yaptırıp,sevgiline veriyorsun,oda merakla puzzle’yi tamamlıyor ve yazıyı okuyor. ( Ben resimlerimizden oluşan bir puzzle yaptirmiştim )
-Unutmayın ki aşkın diğer bir yolu da mideden geçer Kişiye özel cikolatalar var,bir cok hediye sitesinde mevcut,şidetle öneririm kadınların çikolataya olan aşkı ve bağımlılığı özellikle bilinir ( cok begenmişti,fakat cikolatanın tadına baktık cok kötüydü )
-İmkan varsa,tektaş yüzük. ( düşünme bile,imkanın varsa )
- Besleme imkanı varsa Küçük bir süs köpek’i
-(Yine cikolata daha önce r10′dan bir arkadaşın fikriydi,uyguladım cok memnun oldu.) Bir kutu cikolata alıp,hepsinden birer ısırık al,ve o muhteşem notu yaz ( hepsinin tadına baktım ama hiç birisi senin kadar tatlı değil )
- Bu cok riskli denemedim,ama evlilik teklifimi bu şeklde yapmayı düşünüyorum. Cesaret ister,ama belki yapa bilen olursa diye yazıyorum.
şık bir restauranta akşam yemegi,ve ardından arabanıza binip trafigin yogun oldugu bir caddede yolun ortasında durun,son ses ile dans müzigi calın,ve arabanın önünde dans edin.Arkadaki arabalar ya tepki gösterir,yada alkış,korna,ıslık calarak size eşlik eder
Dipnot: her ihtimale karşı celik yelek giyin
-Özellikle istanbuldaysanız,villa gibi evler bulmanız mümkün,günlük kiralık. orada başbaşa güzel bir yemek yeme şansınız olabilir,Evi gül yaprakları,mumlar gibi güzel bir romantik ortam yaratabilirsiniz. şömine önünde birer kadeh şarap geceye renk katar,hatta bütcede sorun yoksa yemek için bir yardımcı tutun (günlük mevcut) yemekte size hizmet amacıyla. ahh birde kemancı olsa… neyse bu pahalıya kactı

kaynak

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aşkagel kutu oyununu aldım ben bayıldım ve orjinal hediye almak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum
bayanlar özellikle sizin çok hoşunuza gidecek!
“AŞKAGEL”, sevgililerin baş başa oynaması için özel olarak tasarlanmış iki kişilik bir kutu oyunudur. Oyunun içeriğinde 1 oyun alanı, 2 adet AŞKAGEL formu, AŞKAGEL kartları (20 adet), aşk bilmecesi kartları (20 adet), kalp puan kartları, 2 kalp piyon ve 1 zar yer almaktadır. Oyunun başında sevgililer birbirlerine göstermeksizin Aşkagel Formunu doldurur ve forma oyunun sonunda kazanması halinde eşinden gerçekleştirmesini istediği hayali yazar. Daha sonra sevgililer zar atarak kalp piyonlarıyla oyun alanında ilerlerken onları aşkl
arına özel sürprizler beklemektedir.

Adsız dedi ki...

düşünceliriniz çok etkileyici yardımcı oldunuz teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

düşüncelirinz çok etkileyici teşekkrler çok yarmcı oldunuz :)