10 Şubat 2010 Çarşamba

Dünyayı Seviyorum Ne Muhteşem bir yer Discovery Channel

Dünyayı seviyorum ne muhteşem bir yer
Son zamanlarda discovery channel'da türkçeye çevirisi yapılmış muhteşem bir şarkı var.
Dünyayı seviyorum isimli şarkı internette en çok aranan şarkı olma adayı.

çoğu kişi discovery channel'ın dünyayı seviyorum ne muhteşem bir yer adlı şarkıyı bulamamaktan şikayetçi şarkıyı gün içerisinde ekliyorum. şuan için şarkı sözü ve ingilizce versiyonunu ekliyorum dünyayı seviyorum türkçe şarkısını en kısa sürede ekleyeceğim

Dünyayı Seviyorum Discovery Channel Türkçe Şarkı Video izle dinle indir mp3


I Love the World ( Discovery Channel ) Dünyayı seviyorum dinle


Dünyayı seviyorum şarkı sözü Discovery Channel


Dağları seviyorum ve mavi gökleri, büyük köprüleri, köpek balığını !! Dünyayı seviyorummm!! Sesleri, ışıkları...

Bum dirara bum diara bum diara bum diaraaaa !!!

Okyanusu severim ve kirli şeyleri, hızı seviyorum, mumya kralları, bütün dünyayıııı ve bu çılgınlığı

Bum diara bum diara bum diara bum diaraaaa!!!

Kasırgayıda, örümceği bile, yanardağları ve dev kalamarı, dünyayı seviyorum ne muhteşem bir yer!!!!

Bum dirara bum diara bum diara bum diaraaaa !!!

Hiç yorum yok: