5 Şubat 2010 Cuma

Hayvan Ambulansı Alo 153

alo 153, hayvan ambulansı
Hayvan Nakil Ambulansı
Çocukken kar’ın herşeyi temizlediğine inanırdım. Beyaz örtü kalktığı zaman, altından herşeyin daha parlak, daha düzenli çıkacağını sanırdım.
Tabii o zaman her hayvanın gidecek bir yuvası olduğunu da sanıyordum. Her çocuğun bir dönem pespembe gözlükleri olmuştur eminim, benim de vardı işte. Biraz akıl bali olunca ve barınaklarda çalışmaya başladıkça acımasız gerçeği anladım. Kar aslında temizlemiyordu, öldürüyordu. Elbette “kar” suçlu değildi, o hayvanları sokağa bırakan bizler suçluyduk, kar da suçumuza ortak oluyordu.
Birkaç gün evvel yağan karda da, şimdi yağan karda da ayaklarım ıslanmasın diye dışarı çıkmayı bile düşünmezken, geçen gün kapımıza sığınmış ölmek üzere olan kediyi hatırladım. Ben süt indiresiye gitmişti… Yaşadığını sanmıyorum artık, benzerleri gibi. Eminim (hatta biliyorum) bir sürü hatam, bir sürü “günah”‘ım var, ya onların?
Bırakın ayaklarınızın ıslanmasını da gelin, gördüğümüz kedi ve köpeklere en azından yatabilecekleri bir yer inşa edelim. Gazeteden, kartondan, elinize ne geçiyorsa ondan. Böyle havalarda ayağımızın dibindeki marketten aldığımız süt, kraker yetmiyor ne yazık ki… Betonda yatmak zorunda kalan binlerce hayvan var. En azından 4-5 gazete alıp, altına koysanız bile kar (şapkalısından).
153
Ayrıca artık bir “hayvan ambulansı” var, Barınak Gönüllüleri Derneği’ne çok teşekkür ederim! Numarası 153. Ambulans gönüllüler tarafından kullanılıyor ve veteriner ile birlikte techizatlı olarak donatılmış, böylece yerinde müdahale yapabiliyorlar. Yalnız koordinatınızı mümkün olduğunca net vermeniz  ve ambulans gelinceye kadar beklemeniz daha iyi olur çünkü bazen yol tarifi gerekebiliyor.
http://www.facebook.com/event.php?eid=171264091483&index=1
http://www.facebook.com/home.php?#/OTOYOLDAKI.HAYVAN.OLUMLERINE.COZUM?v=wall&ref=ts
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=165449539562&ref=ts
alıntı

Hiç yorum yok: