17 Ocak 2010 Pazar

Hayattınızdaki amaçlar nedenler yapılacaklar veya yapılmayacaklar

Geçmişten beri gelen saçma bir huyum var.Ne yapmam gerektiğini bilsemde onu yapmamak onu yapmak başarmak için belirli bir çaba sarfetmemek.
Bunun çok zararını gördüm.En büyük zararını da üniversite sınavında gördüm diyebilirim.Ben tıp fakültesi istiyordum, istiyordum ama istemekle de olmadığını biliyordum.İşte herşey burada koptu zaten.Tıp fakültesi için çaba sarfetmedim bunu yapmadım.İyi okullarda okudum ve belki şuan bulunduğum noktada okumak isteyebilecek birsürü kişi bulabilirim de.Bunu söylememdeki amaç üstünlük kurma çabası falan değil kesinlikle.Ben burada içimi dökmeye çalışıyorum belki kimse okumayacak bile bu yazdıklarımı. Belki okurken sıkılacak.Olsun ben boş konuşuyor olsamda yada birilerinin bunu okuduğunu bilsemde içimi döktüğüm için rahatlayacağım ve belki benimle aynı duyguları yaşayan insanlarla bir ortak paylaşım alanı oluşturacağım.
Mühendislik fakültesinde okuyorum.Şuan ki okuduğum yerle ilgili bilgiler vermek istemiyorum.Çünkü anlattıkça ve açıkladıkça içimde eskiden beri yatan bir Tıp fakültesi aşkını elimdeki hançerle derinden yaralamış olacağıma inanıyorum.
Bugün 17 Ocak 2010 ve bugün değişimin başladığı gün benim adıma.Eğer kendinizde yapamadığınız birşeyi tekrardan deneyip yapma aşkını hissediyorsanız benimle aynı duyguları paylaşıyorsunuz demektir.
Montaigne'in çok anlamlı bir sözüüyle bitirmek istiyorum:
"Sonunda acı getirecek zevklerden
kaçınılabileceği, sonunda zevk getirecek acılara da dayanılabileceğini düşünüyorum."


Çalışma ve başarma aşkı herzaman içinizde olsun.

Hiç yorum yok: