14 Ocak 2010 Perşembe

Numaranın Kime & Nereye kayıtlı oldugunu öğrenmek

numara taşıma, numara taşınabilirliği, arama motoru, avea numara taşınır, numara, numaran sabit operatörün farklı, sorgulama, taşıma, tübitak, turkcell numara taşınır, vodafone numara taşınır
Vodafone  - Turkcell - Avea

Numara taşıma servisleri oluştuğundan buyana hangi hattın hangi numaraya ait olduğu belirsiz. Bir kişiyi ararken bi sinyal veriyormuş fakat ben hiç duymadım doğrumu yanlışmı bilemiyorumm duydum diye idda edenler var :) . Tabi bazen arıyorsunuz kendi hattınızdan diye birde bakıyorsunuzki kontörler havalanmış kafayı taşa vuruyoruz sonra ha birde aradğımız kişi ben hattımı değiştirdim diye bir uyarıdada bulunmuyor. Neyse artık bu dertten kurtulduk size göstereceğim web sitesi tüm numaraların hangi operatöre ait olduğu hakkında bize bilgi veriyor. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafınca yönetilen bu web sitesi bizlere cok kolaylık sağlıyor. Web sitesine girdiğimizde üst kısımda bulunan sorgula butonuna tıklayarak yeni pencerede açılan sayfada sorgulamamızı gerçekleştirebiliyoruz.

Hiç yorum yok: